Η Asda προβλέπει ρεκόρ online πωλήσεων κατά την περίοδο των εορτών, καθώς διαπιστώνει πως οι πελάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ξεκινήσει να στοκάρουν προϊόντα πολύ νωρίτερα από προηγούμενα χρόνια. Η αλυσίδα αύξησε τις παραδόσεις σε 765.000 ανά εβδομάδα, επεκτείνοντας τη συνεργασία της με την Uber Eats, εξυπηρετώντας έτσι 100 καταστήματα από 50 της προηγούμενης περιόδου. Η ζήτηση ήταν ήδη αυξημένη στις αρχές Δεκεμβρίου στα χριστουγεννιάτικα δέντρα (+83%), τα φώτα στολισμού (+57%), τα χριστουγεννιάτικα γλυκά (+71%), κλπ. Η εταιρεία τεστάρει και συνεργασίες με third-party λιανέμπορους, όπως οι B&Q, The Entertainer and Music Magpie, για λειτουργία καταστημάτων τους εντός των δικών της.

Την ίδια στιγμή, διευρύνοντας το πρόγραμμα υποστήριξης ευάλωτων οικογενειών, η Asda ανακοίνωσε την προσφορά δωρεάν γευμάτων σε παιδιά, στα καφέ των καταστημάτων της. Στα 216 καταστήματα της αλυσίδας, τα παιδιά έως 16 ετών που συνοδεύονται από έναν ενήλικο, θα μπορούν να έχουν όλο τον Δεκέμβριο ένα γεύμα καθημερινά. Δεν υπάρχει περιορισμός ούτε στην αξία του γεύματος ούτε στον αριθμό των παιδιών μιας οικογένειας ή ομάδας που θα μπορούν να επωφεληθούν από την συγκεκριμένη προσφορά. Προβλέπεται πως θα διατεθούν περίπου 215.000 δωρεάν γεύματα.

Σε περιοχές όπου ισχύουν περιοριστικά μέτρα λόγω Covid, η προσφορά θα υλοποιείται μέσω υπηρεσίας takeaway. Η αλυσίδα είχε ανακοινώσει εντός του Νοεμβρίου πως θα προσφέρει επιπλέον 1 εκατ. γεύματα, μέσω της πρωτοβουλίας «Fight Hunger Create Change», στο πλαίσιο της οποίας συνεργάζεται με τους οργανισμούς Trussell Trust και FareShare, που αναπτύσσουν δράσεις για την καταπολέμηση της φτώχιας και τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.
Υπενθυμίζεται πως η Asda πωλήθηκε από τη Walmart στην Issa brothers και την TDR Capital, συμφωνία που θα αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021.