Μια πολύ ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία ανακοινώθηκε πρόσφατα από την Asda. Η αλυσίδα προχώρησε το άνοιγμα του καταστήματός της Living στο Μάντσεστερ μία ώρα νωρίτερα από τα άλλα της καταστήματα (7πμ), ώστε να δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες που πάσχουν από αυτισμό να κάνουν τις αγορές τους χωρίς τον θόρυβο των ταμειακών μηχανών, της κυλιόμενης σκάλας, οθονών προβολής διαφημιστικών ανακοινώσεων, κλπ.

Η πρωτοβουλία ονομάζεται «quiet hour» και αφορά στο σύνολο των ανθρώπων που νιώθουν άβολα με τον θόρυβο, αλλά και με την παρουσία μεγάλου πλήθους. Η διευθύντρια του καταστήματος δήλωσε πως η ιδέα προέκυψε όταν η ίδια διαπίστωσε το άγχος ενός παιδιού, που προσπαθούσε να αντιμετωπίσει την ψυχολογική πίεση που του προκαλούσε ο θόρυβος, κατά την παραμονή του στο κατάστημα. «Εάν καταφέρουμε να κάνουμε μικρές αλλαγές που θα δημιουργήσουν ένα καλύτερο αγοραστικό περιβάλλον για άτομα που αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα, τότε θα έχουμε δημιουργήσει έναν καλύτερο χώρο αγορών για όλους», δήλωσε η ίδια, σημειώνοντας επίσης την εντυπωσιακή θετική αντίδραση των χρηστών του FB στο post που αφορούσε τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.