Ένας νέος πρωτότυπος διαγωνισμός με τον τίτλο «Get On the Shelf» ανακοινώθηκε πρόσφατα από τη Wal Mart.

Η αλυσίδα καλεί τους πελάτες της να καταθέσουν μια ιδέα για ένα νέο προϊόν. Στη διαφήμιση του διαγωνισμού διευκρινίζεται πως ο καθένας μπορεί να καταθέσει την ιδέα του, ανεξαρτήτως ηλικίας. Ο διαγωνισμός θα «τρέξει» μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου. Στο τέλος του μήνα οι καταναλωτές θα μπορούν να ξεχωρίσουν τους νικητές. Οι τρεις πρώτες επιλογές θα υποστηριχθούν από τη Wal Mart σε όλη τη διαδικασία της παραγωγής και του μάρκετινγκ των προϊόντων.

Ο στόχος είναι να προωθηθούν οι νικητές και στα ράφια των καταστημάτων, αλλά και online. Η ιδέα του διαγωνισμού είναι προϊόν της εταιρείας WalMartLabs, του social media think tank το οποίο προήλθε από την εξαγορά της data mining εταιρείας Kosmix, τον Απρίλιο του 2011.