Ο Σκλαβενίτης είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έρχεται στο μυαλό των περισσότερων καταναλωτών όταν πρόκειται για ψώνια από σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Wisdrop που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ειδικότερα, στη σχετική λίστα των top of mind αλυσίδων σούπερ μάρκετ, ο Σκλαβενίτης πετυχαίνει άνετη πρωτιά με ποσοστό 41,2%, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να ακολουθεί με ποσοστό 24,3%. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Μασούτης (11%), η Lidl (9,2%) και η My market (6,5%).
Από την ίδια έρευνα διαπιστώνεται ότι οι τέσσερις σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή των καταναλωτών για το σούπερ μάρκετ από το οποίο θα ψωνίσουν είναι η ποιότητα των προϊόντων (18,7%), οι τιμές (18,5%), η διακριτότητά του (distinctiveness, 16,2%) και η ποικιλία του (15,9%). Είναι αξιοσημείωτο ότι το ποσοστό αυτών που προτάσσουν την ποιότητα είναι μειωμένο κατά 4% σε σχέση με την περσινή χρονιά, κι όμως ο παράγοντας αυτός παραμένει ο σημαντικότερος, ενώ αυξημένο κατά 4% είναι το ποσοστό αυτών που δίνουν προτεραιότητα στη διακριτότητα, που πέρυσι βρισκόταν πίσω από την ποικιλία στις επιλογές των καταναλωτών.
Θα πρέπει πάντως να επισημανθεί το αξιόλογο ποσοστό των καταναλωτών που δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται μόνο για τις τιμές (28%). Οι καταναλωτές αυτοί εμφανίζονται μάλιστα πρόθυμοι να αλλάξουν σούπερ μάρκετ προκειμένου να επωφεληθούν από τις χαμηλότερες τιμές του.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter