Στην κορυφή της λίστας της Wisdrop με τα δέκα καλύτερα brands στην Ελλάδα ως προς το customer experience που προσφέρουν παραμένει και φέτος η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, αποσπώντας βαθμολογία 8,5/10 και αφήνοντας πίσω της, με βαθμολογία 8,1/10, τη Hondos Center, τη Shell, αλλά και το gov.gr, που μπήκε για πρώτη φορά στη λίστα.

Στην πέμπτη θέση, με βαθμολογία 8/10, ισοβαθμούν η ΑΒ Βασιλόπουλος και η ΙΚΕΑ – μάλιστα, αμφότερες καταγράφουν σημαντική άνοδο σε σχέση με την περσινή χρονιά, αφού πέρυσι η ΑΒ ήταν ένατη, ενώ η ΙΚΕΑ ενδέκατη. Σύμφωνα με τις διαπιστώσεις της Wisdrop, φέτος τα επίπεδα του customer experience εμφανίζονται μειωμένα σε σχέση με πέρυσι, με τη μεγαλύτερη πτώση να εντοπίζεται στον τομέα της ενέργειας. Την ίδια στιγμή, το gov.gr καταρρίπτει το στερεότυπο της κακής εξυπηρέτησης των πολιτών από το Δημόσιο.

Σημειώνεται ότι η έρευνα της Wisdrop πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 800 ανθρώπων, ηλικίας 16-75 ετών, τον Ιούλιο του 2022.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter