Διαθέσιμο κατ’ αποκλειστικότητα στην εγχώρια διαφημιστική αγορά, μέσω της ThinkDigital, είναι πλέον το Outlook.com.

Με 1,3 εκατ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως, δυνατότητες στόχευσης ανά ηλικία και φύλο και υψηλά ποσοστά αλληλεπίδρασης με τους χρήστες χάρις στο Rich Media και Video δημιουργικό, το Outlook.com αποτελεί μία ελκυστική μορφή display διαφήμισης, που συνδυάζει τα πλεονεκτήματά του, καταπολεμώντας ταυτόχρονα το clutter, αφού σε κάθε σελίδα του επιτρέπεται μόλις ένας διαφημιζόμενος. Η ThinkDigital πρόσθεσε πρόσφατα στο δυναμικό της την κ. Αγγελική Μπαμπαλούκα, στέλεχος με μακρά και επιτυχημένη παρουσία στο χώρο του Marketing και των Media, αναθέτοντάς της καθήκοντα Key Account Director.