Επιπλέον επενδυτικές κινήσεις στην ελληνική αγορά ετοιμάζει η Danone Nutricia Ελλάδος και φιλοδοξεί για ενίσχυση της παρουσίας της στην Ελλάδα ήδη από την τρέχουσα χρονιά. Αυτό αποκαλύπτει το πλάνο για τις επιπρόσθετες εγκεκριμένες επενδύσεις για το υπόλοιπο του 2022, που Danone Nutricia Ελλάδος θα αγγίξουν τα 3 εκατ. ευρώ.

Η Danone Nutricia Ελλάδος, με αφετηρία την ανάληψη της εμπορίας και διανομής των γαλακτοκομικών και των φυτικών προϊόντων της Danone σε Ελλάδα και Κύπρο. ετοιμάζεται να ξοδέψει 1,2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, ώστε να επιτύχει τη βελτίωση των χώρων αποθήκευσης προϊόντων και τη βελτίωση του οργανογράμματος σε ό,τι αφορά τα logistics.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία φέρεται να επιθυμεί να ενισχυθεί με επιπλέον προσωπικό, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό του ανθρώπινού της δυναμικού στα 100 άτομα, με τουλάχιστον 20 νέες προσλήψεις, οι οποίες θα γίνουν από την εταιρεία Adecco.

Άλλωστε, ο Country Manager της Danone Nutricia Ελλάδος, Σίμος Λουλούμαρης αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχει αποφασίσει να στηρίξει την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας των φυτικών ροφημάτων, μέσω προώθησής τους στα υπάρχοντα και σε νέα σημεία Ho.Re.Ca., σε συνεργασία με τη Leader, η οποία θα παραμείνει ο κύριος διανομέας της στη μικρή λιανική, αλλά το οργανωμένο λιανεμπόριο πλέον θα εξυπηρετείται απευθείας από την Danone Nutricia Ελλάδος, στο πλαίσιο των αλλαγών στην οργάνωση της εταιρείας.

Το «άνοιγμα» σταθερού καναλιού διανομής για την Danone Nutricia Ελλάδος εξηγεί πιο καθαρά και την επένδυση σε logistics και αποθηκευτικούς χώρους. Εξάλλου, στην αγορά των φυτικών ροφημάτων, το μερίδιο της Alpro ξεπερνά το 30% στην Ελλάδα. Αρκετά ελπιδοφόρα φέρεται να είναι και η επέκταση της συνεργασίας με τη ΔΕΛΤΑ για την παραγωγή του γιαουρτιού Activia Στραγγιστό, σε Ιταλία και Ισπανία, πέραν της Ελλάδος, κάτι που γεννά φιλοδοξίες αύξησης εσόδων..

Άμεσος στόχος η ετήσια ανάπτυξη 4-5%
Η Danone Nutricia Ελλάδος έχει φιλόδοξους στόχους, όπως προκύπτει από τις παραδοχές του κ. Λουλούμαρη: «Μετά την απορρόφηση των νέων δραστηριοτήτων ο τζίρος της Numil Hellas (σ.σ. η τέως ονομασία της Danone Nutricia Ελλάδος), υπολογίζεται μεταξύ 16 και 17 εκατ. ευρώ και πρόκειται να διπλασιαστεί».

«Ο άμεσος επόμενος στόχος της Danone είναι να επιτευχθούν μέσοι ετήσιοι ρυθμοί ανάπτυξης 4-5%, κάτι που αναμένεται να καταγραφεί φέτος λόγω και των ενισχυμένων μεριδίων που διαφαίνονται κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, στις διάφορες κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται», πρόσθεσε ο κ. Λουλούμαρης.

Η εταιρεία αναφέρειε ότι διατηρεί την πρώτη θέση της αγοράς στις κατηγορίες των λειτουργικών γιαουρτιών, στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και τη δεύτερη θέση στα βρεφικά και νηπιακά γάλατα και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια.

Ο Country Manager της εταιρείας σημείωσε ότι η κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών, όπου η εταιρεία διατηρεί μερίδιο αγοράς 39%, καταγράφει άνοδο πωλήσεων 7%, ενώ η συνολική αγορά υποχωρεί κατά 9%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter