Λίγο πριν από την σημαντική Ημερίδα του Ιουνίου με ομιλητή τον “πατέρα” του σύγχρονου μάρκετινγκ, καθηγητή, Dr Philip Kotler, η εταιρεία Πρόθεση, η οποία διοργανώνει την εκδήλωση, ανακοίνωσε πως έχουν εγγραφεί για να την παρακολουθήσουν πάνω από 540 άτομα. Ο ζωντανός θρύλος του μάρκετινγκ θα αποκαλύψει τα μυστικά άσκησης νικηφόρων στρατηγικών στο μάρκετινγκ για την αντιμετώπιση των προκλήσεων μιας παγκοσμιοποιημένης οικονομίας, αναπτύσσοντας στις 25 Ιουνίου το θέμα «Winning Marketing Strategies: How to Compete and Win in the Global Marketplace».

“Η προσέλκυση του κοινού”, δηλώνει η εταιρεία, “συνεχίζεται με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς. Ο χώρος που έχει επιλεγεί για την Ημερίδα είναι η Αίθουσα Φίλων της Μουσικής στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, άρα υπάρχει χώρος αρκετός για όλους όσοι δεν έχουν προχωρήσει σε εγγραφή. Αν γραφτείτε, δε, πριν από τις 15 Ιουνίου, μπορείτε να κερδίσετε 100 ευρώ. ‘Ολοι οι σύνεδροι θα έχουν, επίσης, δικαίωμα συμμετοχής στις κληρώσεις πλούσιων δώρων από τους χορηγούς της Ημερίδας”.

Ο καθηγητής του διεθνούς μάρκετινγκ στο Kellogg School of Management, Dr. Philip Kotler, είναι ο συγγραφέας περισσότερων από 35 βιβλίων και 100 άρθρων σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά. Πρόσφατα, ανακηρύχθηκε από τους Financial Times ως «ο πλέον σημαντικός γκουρού του μάρκετινγκ όλων των εποχών», ενώ τον περασμένο μόλις μήνα η Wall Street Journal σε σχετικό άρθρο με τίτλο “New  Breed of Business Gurus Rises” τον κατατάσσει έκτο, ανάμεσα στους κορυφαίους 20 γκουρού των επιχειρήσεων όλων των εποχών. Στην κατάταξη αυτή, ο Bill Gates είναι στην τρίτη θέση.
 
Σε αυτή την εκδήλωση ο Dr Kotler θα παρουσιάσει τις καλύτερες ιδέες του από την τελευταία του εργασία, νέα marketing media, καθώς και τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές και θα δείξει πώς το μάρκετινγκ μπορεί να γίνει η πηγή δημιουργίας πρόσθετης αξίας για τους πελάτες μας. Αυτό το σεμινάριο θα σας δώσει την ευκαιρία να αναλύσετε τις δικές σας στρατηγικές μάρκετινγκ και να τις συγκρίνετε με τις άριστες πρακτικές του διεθνούς ανταγωνισμού.

Επίσης, θα υπάρξει συζήτηση σε πάνελ με θέμα «Η ελληνική εμπειρία από τη συνεργασία μεταξύ της διεύθυνσης μάρκετινγκ και της διεύθυνσης πωλήσεων, στη προσπάθεια δημιουργίας ενός πελατοκεντρικού οργανισμού». Το πάνελ θα συντονίσει ο Δρ. Γιώργος Αυλωνίτης, καθηγητής μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και θα συμμετάσχουν, πέραν του Philip Kotler, γνωστοί επιχειρηματίες και ανώτατα διευθυντικά στελέχη ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων. Παράλληλα, ο κ. Αυλωνίτης θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα ευρήματα πρόσφατης έρευνάς του για το θέμα αυτό.