Ο όμιλος Delhaize, μετά από εκτεταμένες συζητήσεις και διαπραγματεύσεις, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να συγχωνευτεί με την Royal Ahold NV για τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας, της Ahold Delhaize.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, οι δύο εταιρείες έχουν σημαντικές ομοιότητες, καθώς εξελίχθηκαν από μικρές οικογενειακές εταιρείες σε κορυφαίες διεθνείς επιχειρήσεις του κλάδου, με τη στρατηγική και καθολική δέσμευση να θέτουν τον πελάτη στο κέντρο όλων των δραστηριοτήτων τους. Με περισσότερα από 6.500 καταστήματα όλων των τύπων σε δέκα εθνικές αγορές και τρεις ηπείρους, η Ahold Delhaize θα διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο ισχυρών τοπικών λιανεμπορικών επωνυμιών, που θα διατηρήσουν τις ταυτότητές τους –μεταξύ αυτών οι Food Lion, Giant Carlisle, Delhaize Le Lion, Albert Heijn, Hannaford, Martin´s, ΑΒ Βασιλόπουλος, Giant Landover, Delhaize.be, Peapod, Maxi, Albert, Red Market, Tempo, Bol.com, Mega Image, Etos, Super Indo, Tom & Co– και 375.000 συνεργάτες που θα εξυπηρετούν περισσότερους από 50 εκατ. πελάτες. Η συγχώνευση θα αποδώσει οικονομίες κλίμακος 500 εκατ. ευρώ ετησίως.