Η διαφημιστική δαπάνη για την κατηγορία των προϊόντων περιποίησης μαλλιών είναι η υψηλότερη σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες των καλλυντικών ευρείας διανομής. Το 2003 παρουσίασε ελαφρά κάμψη, καθώς δόθηκε μεγαλύτερη έμφαση στις προωθήσεις εντός των καταστημάτων, οι οποίες θα κυριαρχήσουν και φέτος, ενώ αναμένεται ότι θα ενταθούν το καλοκαίρι με την αφορμή των Ολυμπιακών Αγώνων. rnΗ διαφημιστική δαπάνη το 2003 αυξήθηκε έναντι του προηγούμενου έτους κατά 181% στην κατηγορία των hair sprays, κατά 59,5% στην κατηγορία gel και mousse και κατά 39,3% στην κατηγορία των αντιπιτυριδικών σαμπουάν

Η διαφημιστική δαπάνη για την κατηγορία των προϊόντων περιποίησης μαλλιών είναι η υψηλότερη σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες των καλλυντικών ευρείας διανομής. Το 2003 παρουσίασε ελαφρά κάμψη, καθώς εντάθηκαν οι θεωρούμενες ως πιο αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες εντός των καταστημάτων, με τη μορφή των εκπτωτικών ή προϊοντικών προσφορών, που θα κυριαρχήσουν και φέτος, ενώ αναμένεται ότι θα ενταθούν το καλοκαίρι με την αφορμή των Ολυμπιακών Αγώνων.

Η κατηγορία των προϊόντων περιποίησης μαλλιών βρίσκεται στην πυραμίδα των κατηγοριών καλλυντικών ευρείας διανομής από απόψεως διαφημιστικής δαπάνης, καθώς οι καταναλωτές κρίνουν ως το σημαντικότερο στοιχείο για την εμφάνισή τους την καλή εικόνα των μαλλιών τους. Με εξαίρεση όμως τις υποκατηγορίες που είναι οι κυρίαρχες στις πωλήσεις της κατηγορίας προϊόντων περιποίησης μαλλιών (όπως gel, mousse κά) στις υπόλοιπες υποκατηγορίες παρατηρείται μείωση της διαφημιστικής δαπάνης (βλ. τον σχετικό πίνακα). Όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, φέτος η διαφημιστική δαπάνη της κατηγορίας θα κινηθεί περίπου στα ίδια επίπεδα με του 2003. Πρόκειται άλλωστε για μια «εξαιρετική» χρονιά, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, καθώς οι μεγάλοι χορηγοί εντείνουν την επικοινωνιακή τους πολιτική, ενώ η παρουσία των προϊόντων που δεν σχετίζονται με τη διοργάνωση διατηρείται σταθερή.

Σε κάθε περίπτωση η διαφημιστική δαπάνη της κατηγορίας είναι η υψηλότερη σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες των καλλυντικών ευρείας διανομής και, όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, συναγωνίζεται τη δαπάνη άλλων μεγάλων κατηγοριών, όπως των αναψυκτικών.

Έμφαση στις προωθητικές ενέργειες

Η μείωση της διαφημιστικής δαπάνης που παρατηρήθηκε το 2003 σε ορισμένες υποκατηγορίες αποδίδεται στη μετατόπιση του budget σε άλλες μορφές επικοινωνίας, με κυρίαρχες τις προωθητικές ενέργειες εντός των καταστημάτων που, όπως έχει διαπιστωθεί, είναι άμεσης αποτελεσματικότητας όσον αφορά την επιρροή τους στον καταναλωτή προ της τελικής του απόφασης για την επιλογή προϊόντος.

Οι προωθητικές ενέργειες των εταιρειών δεν αναμένεται να διαφοροποιηθούν το 2004. Στο μεγαλύτερο μέρος τους επικεντρώνονται στις εκπτωτικές ή προϊοντικές προσφορές και στην προσφορά δώρου με την αγορά ενός ή δύο προϊόντων. Επειδή πρόκειται για μια ιδιόμορφη κατηγορία, όπου η τιμή δεν παίζει τον πρωταρχικό ρόλο στην επιλογή του προϊόντος, οι προωθητικές ενέργειες αποβλέπουν και στην εξυπηρέτηση τακτικών του marketing: ειδικότερα, γίνονται προσφορές γνωριμίας (πχ δώρο το conditioner με το σαμπουάν ώστε να το δοκιμάσει ο καταναλωτής) είτε προσφορές που προσιδιάζουν με την εικόνα του προϊόντος.

Ολυμπιακοί Αγώνες

Η κατηγορία δεν συγκαταλέγεται σε εκείνες που αναμένεται να ωφεληθούν ιδιαίτερα από τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στη χώρα μας και την έλευση μεγάλου αριθμού ξένων επισκεπτών, σε αντίθεση με άλλες κατηγορίες, όπως πχ των αναψυκτικών ή του εμφιαλωμένου νερού. Όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, στη συγκεκριμένη κατηγορία η αγορά θα αντιδράσει όπως με τον τουρισμό κάθε καλοκαίρι. Ειδικότερα, εκτιμάται ότι θα ωφεληθούν οι μικρές συσκευασίες (travel packs) και τα συνοικιακά καταστήματα (στην Αθήνα ή τις τουριστικές περιοχές) καθώς αναμένεται να αυξηθεί η ζήτηση σε προϊόντα άμεσης ανάγκης.

Συγκεντρωτική διαφημιστική δαπάνη τα έτη 2002 και 2003 (σε ευρώ) ανά υποκατηγορία













 

2002

2003

Αντιπυτιριδικά σαμπουάν

2.085.445

2.906.919

Σαμπουάν καλλυντικής φροντίδας

10.864.864

7.652.300

Παιδικά σαμπουάν

838.368

595.900

Χρωμοσαμπουάν

858.073

486.825

Ζελ-αφροί χτενίσματος

1.785.484

2.848.017

Σπρέι χτενίσματος

574.573

1.619.264

Βαφές μαλλιών

6.555.026

3.947.234

Μαλακτικά μαλλιών

2.164.327

1.402.516

Προϊόντα μαλλιών γενικά

8.811.195

10.024.932

Περιποίηση μαλλιών

38.891.777

36.368.500

Πηγή: Media Services SA

Οι κατηγορίες των hair sprays, των gel και mousse και των αντιπιτυριδικών σαμπουάν ήταν κατά σειρά εκείνες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη το 2003 έναντι του 2002. Ειδικότερα, η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε το 2003 έναντι του προηγούμενου έτους κατά 181% στην κατηγορία των hair sprays, κατά 59,5% στην κατηγορία gel και mousse και κατά 39,3% στην κατηγορία των αντιπιτυριδικών σαμπουάν. Αύξηση παρουσίασε και η διαφημιστική δαπάνη στην κατηγορία των προϊόντων μαλλιών (γενικά) που ανήλθε σε 13,7%. Η διαφημιστική δαπάνη στις υπόλοιπες κατηγορίες υποχώρησε σημαντικά. Τη μεγαλύτερη μείωση σημείωση η υποκατηγορία των χρωμοσαμπουάν (-43%) και των βαφών (-43%).

ΣΑΜΠΟΥΑΝ

Η αναζήτηση εκ μέρους των καταναλωτών ολοένα πιο εξειδικευμένων προϊόντων που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε τύπου μαλλιών, καθώς και οι καταναλωτικές ευαισθησίες σχετικά με την καταπολέμηση της πιτυρίδας και της ξηροδερμίας, αντικατοπτρίζονται στις πωλήσεις. Αν συνυπολογιστεί και η τάση να αγοράζεται διαφορετικό σαμπουάν για κάθε μέλος της οικογένειας ή να επιλέγονται 2-3 μάρκες της αρεσκείας των μελών της ώστε να εναλλάσσεται η χρήση τους, αντιλαμβανόμαστε τον βαθμό του καταναλωτικού ενδιαφέροντος για την καλύτερη δυνατή εμφάνιση των μαλλιών καθενός χρήστη.

Σαμπουάν καλλυντικής φροντίδας, αντιπιτυριδικά, παιδικά, απλά σαμπουάν (χωρίς conditioner) και σαμπουάν 2 σε 1 (με conditioner) είναι ορισμένες από τις κατηγοριοποιήσεις του προϊόντος. Τα σαμπουάν καλλυντικής φροντίδας πραγματοποιούν τις υψηλότερες πωλήσεις, εντούτοις τα μερίδια όλων των υποκατηγοριών παραμένουν σταθερά τα τελευταία χρόνια. Τα προϊόντα κομμωτηρίου δεν παρουσιάζουν υψηλή διείσδυση στην αγορά λόγω της υψηλής τους τιμής. Μικρή διείσδυση παρουσιάζουν και τα προϊόντα private label, με μερίδια που δεν υπερβαίνουν το 3% στο σύνολο των πωλήσεων της κατηγορίας, σύμφωνα με την εκτίμηση παραγόντων της αγοράς, καθώς τα επώνυμα προϊόντα μονοπωλούν το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Τα παιδικά σαμπουάν κατέχουν σημαντικό μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις της κατηγορίας. Η μητέρα-αγοράστρια επιλέγει το προϊόν με πρωταρχικό κριτήριο την εμπιστοσύνη που της εμπνέει η μάρκα (να είναι δερματολογικά ελεγμένο, να μην προκαλεί ερεθισμούς κά). Για μεν τα βρέφη επιλέγεται το σαμπουάν που προτείνει το μαιευτήριο, για τις δε πολύ μικρές ηλικίες προτιμούνται συνήθως τα φαρμακευτικά σαμπουάν. Καθώς όμως μεγαλώνει το παιδί εκφράζει τη γνώμη του για το προϊόν της αρεσκείας του: ειδικότερα, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι από την ηλικία των τεσσάρων ετών και άνω, το παιδί –εφόσον ακολουθεί τη μητέρα του στο σούπερ μάρκετ– επιλέγει μόνο του σαμπουάν.

Τα σούπερ μάρκετ κατέχουν το υψηλότερο μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις των προϊόντων της κατηγορίας, αλλά κυρίαρχη τάση των τελευταίων ετών είναι η σταδιακή αν και μικρή ενίσχυση του μεριδίου των καταστημάτων καλλυντικών.

CONDITIONERS – ΜΑΣΚΕΣ ΜΑΛΛΙΩΝ

Η κατηγορία περιλαμβάνει τις δύο βασικές υποκατηγορίες conditioners (γαλακτώματα) και μάσκες μαλλιών (για πιο εντατική περιποίηση), καθώς και το μαλακτικό νερό, και τη σιλικόνη, υποκατηγορίες που κατέχουν μικρό μερίδιο. Οι μάσκες έχουν τη μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά σε σχέση με τις υπόλοιπες υποκατηγορίες των προϊόντων περιποίησης για μετά το λούσιμο.

Η κατηγορία προϊόντων περιποίησης μαλλιών μετά το λούσιμο, όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς, έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης. Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία εταιρειών του κλάδου, η διείσδυση της κατηγορίας στην ελληνική αγορά το 2003 αυξήθηκε έως 58%-60% έναντι 45% το 2001. Οι εταιρείες προς την κατεύθυνση της ανάπτυξης της κατηγορίας είτε εντάσσουν τα conditioners στα πακέτα προσφορών τους (πχ δίνεται δώρο το conditioner με την αγορά του σαμπουάν) προκειμένου να δώσουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να δοκιμάσει το προϊόν, είτε προτείνουν την αγορά conditioner της ίδιας μάρκας με το σαμπουάν για αποτελεσματικότερη περιποίηση.

ΒΑΦΕΣ ΜΑΛΛΙΩΝ

Η βασική κατηγοριοποίηση των βαφών μαλλιών είναι οι μόνιμες βαφές, οι ημιμόνιμες που διαρκούν μέχρι 24 περίπου λουσίματα και δεν περιέχουν αμμωνία και οι χρωμολοσιόν που φεύγουν σε 6-8 λουσίματα. Οι μόνιμες βαφές κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων, με ποσοστό άνω του 90% της αγοράς με ολοένα αυξανόμενο μερίδιο, οι ημιμόνιμες μερίδιο περίπου 6,5%, ενώ οι χρωμολοσιόν μερίδιο 3,5%. Η υποκατηγορία των μόνιμων βαφών αποτελείται από τα set, με διαφοροποίηση μεταξύ νεανικών (μοντέρνες αποχρώσεις) και πιο κλασικών μαρκών (για κάλυψη των λευκών), και τα σωληνάρια. Οι εταιρείες επενδύουν σημαντικά ποσά στα set, εντούτοις τα σωληνάρια κερδίζουν ολοένα την προτίμηση των καταναλωτριών, καθώς κυκλοφορούν σε πολύ μεγαλύτερη γκάμα αποχρώσεων σε σχέση με τα set.

Η διείσδυση της κατηγορίας στη χώρα μας είναι υψηλή σε σχέση με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο. Τα καταστημάτων καλλυντικών χάρη στους εξειδικευμένους συμβούλους ομορφιάς βοηθούν την καταναλώτρια να επιλέξει το προϊόν, διευρύνουν συνεχώς το μερίδιό τους εν αντιθέσει με τα σούπερ μάρκετ που παρουσιάζουν μείωση τα τελευταία χρόνια.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ STYLING

Sprays (λακ), mousse (αφροί χτενίσματος) και styling aids (gels, κεριά και κρέμες φορμαρίσματος) είναι οι κύριες υποκατηγορίες της κατηγορίας. Κινητήριος μοχλός της ανάπτυξής της είναι η άνοδος των πωλήσεων των προϊόντων styling, μια κατηγορία που υπακούει έντονα στη μόδα και χαρακτηρίζεται από το συνεχές λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων. Μάλιστα το τελευταίο διάστημα παρατηρείται σημαντική αύξηση των πωλήσεων των hair sprays, υποκατηγορία που μέχρι πρότινος υποχωρούσε καθώς το προϊόν θεωρείτο πιο «παραδοσιακό» και απευθυνόταν σε καταναλώτριες με πιο «συντηρητικά» χτενίσματα. Η νέα τάση όμως για πιο «αεράτα» και «φουσκωτά» χτενίσματα έδωσε νέα ώθηση στις πωλήσεις της υποκατηγορίας.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι η διείσδυση της κατηγορίας θα αυξηθεί σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ περαιτέρω άνοδο θα σημειώσουν τα καινοτόμα προϊόντα.

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

UNILEVER HELLAS AEBE

Η εταιρεία διαθέτει τα προϊόντα Organics, Timotei, Dove και Ultrex.

Μετά το λανσάρισμα 22 νέων προϊόντων στη σειρά Organics, που καλύπτουν όλους τους τύπους μαλλιών, εντός του 2003, τον Ιανουάριο του 2004 η συγκεκριμένη σειρά εμπλουτίστηκε με τρεις νέες προτάσεις και ειδικότερα:

  • Organics για λεπτά/άτονα μαλλιά: σαμπουάν, conditioner και κρέμα χτενίσματος.
  • Organics sleek look για ίσια λαμπερά μαλλιά: σαμπουάν, conditioner και κρέμα χτενίσματος.
  • Organics για ευαίσθητες επιδερμίδες κεφαλιού (για γυναίκες που έχουν πρόβλημα με την επιδερμίδα του κεφαλιού –ξηροδερμία, κνησμό): σαμπουάν και conditioner.

H σειρά Timotei εμπλουτίστηκε με το νέο Timotei Xέννα που περιλαμβάνει σαμπουάν και κρέμα μαλλιών που δίνει χάλκινη λάμψη στα καστανά μαλλιά φυσικά ή βαμμένα. Παράλληλα, στη σειρά προστέθηκε το νέο Timotei με φυσικό εκχύλισμα αγγουριού που προσφέρει καθαρά και ανάλαφρα μαλλιά.

PROCTER & GAMBLE HELLAS

Η εταιρεία διαθέτει τις εξής σειρές προϊόντων περιποίησης και φροντίδας μαλλιών:

  • Head & Shoulders: Σαμπουάν κατά της πιτυρίδας.
  • Daily Defense: Σαμπουάν & Conditioners.
  • Herbal Essences: Σαμπουάν & Conditioners.
  • Wash & Go: Σαμπουάν.
  • Pantene Pro-V: Σαμπουάν/Conditioners/Styling.
  • Vidal Sassoon: Styling.

Τον Σεπτέμβριο του 2003 η σειρά Herbal Essences εμπλουτίστηκε με το Herbal Essences Fruit Fusions, που περιλαμβάνει οκτώ κωδικούς (τέσσερα σαμπουάν και αντίστοιχος αριθμός conditioner) σε τέσσερα διαφορετικά αρώματα.

WELLA HELLAS AEBE

Στην κατηγορία των προϊόντων περιποίησης μαλλιών (Care) η εταιρεία διαθέτει δύο brands: το Vivality και το Crisan. H σειρά Vivality είναι μια ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών που απευθύνεται σε δυναμικές δραστήριες γυναίκες και αποτελείται από οκτώ σαμπουάν, τέσσερα conditioners και τέσσερις μάσκες που καλύπτουν τους εξής τύπους μαλλιών: κανονικά, λεπτά/λιπαρά, ξηρά/ταλαιπωρημένα, βαμμένα ή με ανταύγειες μαλλιά, λιπαρές ρίζες/ξηρές άκρες και για μπούκλες. Πρόσφατα ανανεώθηκε το Vivality για βαμμένα ή με ανταύγειες μαλλιά με προστασία UV για λιπαρές ρίζες/ξηρές άκρες και για μπούκλες. Παράλληλα, λανσαρίστηκε το νέο Vivality Hydration (σαμπουάν και μάσκα μαλλιών) για αφυδατωμένα/εύθραυστα μαλλιά με την πολύ απαλή Hydro Active σύνθεση.

Τα προϊόντα Crisan απευθύνονται στους καταναλωτές με πρόβλημα πιτυρίδας, ξηροδερμίας ή έντονης λιπαρότητας, σε πέντε τύπους.

Στην κατηγορία του styling η Wella διαθέτει τις σειρές Wellaflex και New Wave, καθώς και τα hairsprays Topset.

Η σειρά Wellaflex ανανεώθηκε εξ ολοκλήρου στις αρχές του 2003: στη σύνθεση περιέχουν την πρωτοποριακή φόρμουλα Flex’Active®, ενώ διατίθενται σε ανανεωμένες, πολυτελείς συσκευασίες. Έτσι, στο σύνολο της η Wellaflex αποτελείται από τις εξής σειρές: Wellaflex Classic (sprays, αφροί, lotion φορμαρίσματος, gels, styling aids, shimmer gel spray, silk effect balm, perfect finish gel, crystal clear gel και brilliant soft wax), Wellaflex for men (gels και gel κερί) και New Wave. H New Wave ανανεώθηκε πλήρως τον Νοέμβριο του 2003 έχοντας πλέον νέα, πολύ μοντέρνα και μοναδική συσκευασία, νέο concept και νέα σύνθεση.

Παράλληλα, λανσαρίστηκε η νέα υποσειρά New Wave Massive με τέσσερα νέα μοναδικά προϊόντα διαφορετικά από την υπόλοιπη σειρά και τελείως ξεχωριστά μεταξύ τους:

  • Clay n Play – πηλός για γλυπτική στο χτένισμα.
  • Shine On – spray για απόλυτη λάμψη.
  • Styling Steel – gel για ατσαλένια κρατήματα.
  • Plastic Elastic – κρέμα διαμόρφωσης σε ινώδη μορφή για συνεχείς αναδιαμορφώσεις στο χτένισμα.

Στην κατηγορία των βαφών, η Wella διαθέτει μόνιμες βαφές σε set και σωληνάριο και ημιμόνιμες βαφές. Η Wella διαθέτει μόνιμες βαφές σε σετ και σωληνάριο και ημιμόνιμες βαφές.

Την Koleston: σετ σε 38 αποχρώσεις για «Τέλεια Ισορροπία μεταξύ χρώματος και φροντίδας» χάρη στα εκχυλίσματα αμυγδάλου που περιέχει. Η Koleston τον Σεπτέμβριο 2003 παρουσίασε τέσσερις νέες αποχρώσεις στη σειρά «Εκθαμβωτικά Καστανά».

Τη Viva: τη νεανική βαφή σε 33 αποχρώσεις η οποία επαναλανσαρίστηκε τον Ιανουάριο 2004 με νέο concept και νέα, μοντέρνα συσκευασία. Η νέα Viva προσφέρει έντονο χρώμα που διαρκεί, χάρη στα υψηλής συμπύκνωσης χρώματα της βαφής και προστασία χρώματος και λάμψης, χάρη στο νέο Color Shine Protection conditioner, με σταθεροποιητικά χρωμομόρια.

Το Koleston Σωληνάριο: επαναλανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 2003, σε 90 αποχρώσεις και σε νέα συσκευασία με μεγαλύτερη ποσότητα βαφής 60ml, προσφέροντας σταθερό χρώμα που διαρκεί.

To Koleston Care: τη σειρά περιποίησης μαλλιών που αποτελείται από σαμπουάν, μαλακτική κρέμα και μάσκα περιποίησης, που χάρη στα ειδικά συστατικά –εκχυλίσματα αμυγδάλου, φίλτρο UV και D-pantherol– προσφέρει ιδανική φροντίδα στα βαμμένα μαλλιά.

Στις ημιμόνιμες βαφές διαθέτει τα εξής προϊόντα: το Soft Color (σε 16 αποχρώσεις, με κερί μέλισσας και μέλι, χωρίς αμμωνία), το Viva Natural Tone (σε 4 αποχρώσεις για άνδρες και γυναίκες που θέλουν να επαναφέρουν σταδιακά στα γκρίζα μαλλιά το αρχικό φυσικό τους χρώμα) και το Viva Color Mousse (χρωμοαφρός για ανανέωση του χρώματος ανάμεσα στις βαφές σε 5 μοντέρνες αποχρώσεις).

SCHWARZKOPF & RILKEN

Στην κατηγορία περιποίησης μαλλιών η εταιρεία διαθέτει τις σειρές Polykur και Magic Hair. Το 2003 λάνσαρε νέα προϊόντα στην κατηγορία και ειδικότερα: τη σειρά Magic Hair Sun Line (σαμπουάν, conditioner και spray water), με ειδική αντηλιακή σύνθεση για μέγιστη προστασία στο τριχωτό της κεφαλής και στα μαλλιά, το σαμπουάν και conditioner Polykur για βαμμένα μαλλιά, που προστατεύουν το χρώμα και αναδομούν τα βαμμένα μαλλιά, καθώς και το σαμπουάν και conditioner Polykur για ενυδάτωση σε βάθος στα ξηρά μαλλιά.

Στην κατηγορία του styling η SCHWARZKOPF & RILKEN διαθέτει τις σειρές Taft, Rilken styling, Palette, Fax και Vzoom. Το 2003 λάνσαρε τέσσερα νέα προϊόντα styling και ειδικότερα το Taft Hairspray απόλυτης λάμψης, για ακόμη πιο έντονη λάμψη, το Taft Power Activity Gel, το μοναδικό gel που αντιστέκεται στον ιδρώτα και είναι αδιάβροχο, το Taft Freeze Gel για πολύ δυνατό κράτημα και το Rilken Styling Maxx Gel, με νέα προηγμένη μη λιπαρή σύνθεση για πολύ δυνατό κράτημα.

BEIERSDORF HELLAS AE

H εταιρεία διαθέτει τη σειρά Nivea Hair Care, που προσφέρει ολοκληρωμένο σύστημα περιποίησης μαλλιών με σαμπουάν, γαλακτώματα και μάσκες μαλλιών.

Όλα τα προϊόντα Nivea Hair Care περιέχουν την καινοτόμο σύνθεση Calcium Vitamin Complex η οποία προσφέρει στα μαλλιά περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερη ελαστικότητα και τα κάνει πιο ευκολοχτένιστα. Το Calcium Vitamin Complex περιέχει calcium (ασβέστιο), μεταλλικό άλας που βοηθά στην αύξηση της ελαστικότητας των μαλλιών, Vitamin B3 (Βιταμίνη Β3), συνένζυμο που προσφέρει αντι-οξειδωτική προστασία και Oryzanol, αντι-οξειδωτικό λιπόφυλλο, εκχύλισμα ρυζιού που δυναμώνει τα μαλλιά.

Θέλοντας να καλύψει την ανάγκη των γυναικών που ζητούν ένα σαμπουάν κατά της πιτυρίδας που να τους δίνει λύση στο πρόβλημα αλλά παράλληλα να τους προσφέρει και εντατική περιποίηση, εμπλουτίζει τώρα την γκάμα της με μια αντιπυτιριδική σειρά που αποτελείται εκτός από σαμπουάν και από περιποιητικά προϊόντα όπως γαλάκτωμα και μάσκα μαλλιών. Η νέα αυτή αντιπιτυριδική σειρά για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά ενώ έχει το δραστικό συστατικό octopirox που καταπολεμά την πιτυρίδα απαλά και ρυθμίζει την αναπαραγωγή των κυττάρων.

Στην κατηγορία styling η εταιρεία διαθέτει τη σειρά Nivea Hair Styling που αποτελείται από σπρέι, αφρούς, ζελέ και styling waters.

JOHNSON & JOHNSON ΕΛΛΑΣ ΑΒΕΕ

Η εταιρεία διαθέτει το Johnson’s Baby Shampoo στους εξής τύπους:

  • Regular για μαλλιά απαλότερα από ποτέ.
  • Χαμομήλι για λαμπερά μαλλιά.
  • Σιτάρι για μαλλιά δυνατά και υγιή.

Πρόσφατα στη σειρά προστέθηκε το Johnson Baby Shampoo Detangling, για μαλλιά χωρίς κόμπους. Χάρη στην ειδική του σύνθεση από απαλά μαλακτικά συστατικά, βοηθάει στο ξεμπέρδεμα των κόμπων στα μαλλιά, αφήνοντάς τα απαλά και ευκολοχτένιστα.

Τη σειρά συμπληρώνει το μαλακτικό Johnson Baby Conditioner Detangling, το οποίο χάρη στην απαλή μαλακτική του σύνθεση που επικαλύπτει την τρίχα με ένα λεπτό ενυδατικό στρώμα, ξεμπερδεύει αποτελεσματικά ακόμα και δύσκολους κόμπους.

NOTOS COM

H εταιρεία διαθέτει στην αγορά τα σαμπουάν και conditioner Flex της REVLON. Παράλληλα, διαθέτει την παιδική σειρά σαμπουάν Best Friends (που παράγονται από την APIVITA) με ήρωες του Disney στις συσκευασίες τους.

ΒOLTON HELLAS AEBE

H εταιρεία διαθέτει τη σειρά Neutro Roberts. Η σειρά αποτελείται από πέντε κωδικούς σαμπουάν (για κανονικά, λιπαρά, ξηρά/ταλαιπωρημένα, βαμμένα/με περμανάντ μαλλιά και κατά της πιτυρίδας), καθώς και από ένα styling gel για δυνατό κράτημα. Η σειρά των σαμπουάν επαναλανσαρίστηκε στις αρχές του 2003 με νέες συσκευασίες των 250 και 400 ml, καθώς και με νέα χρώματα και γραφικά.

ΓΡ. ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη κατηγορία με το brand σαμπουάν Μπύρας. Για το επόμενο διάστημα, οι προωθητικές ενέργειες της εταιρείας για το προϊόν αναμένεται να επικεντρωθούν στα εκπτωτικά στίκερς.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΝ. ΜΠΕΡΕΡΗΣ

Η εταιρεία διαθέτει τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών Liberte (σαμπουάν, conditioners και μάσκες περιποίησης) και τη σειρά styling με την ίδια επωνυμία (gel, wet look styling gel, gel κερί, κρέμα φορμαρίσματος και κερί μαλλιών).

Αναλυτικούς πίνακες βλέπε τεύχος Νο.326 σελ.70-79