Τα συνεχή λανσαρίσματα κατάφεραν να ανακόψουν την ελαφρώς πτωτική πορεία που σημειώθηκε στις πωλήσεις των προϊόντων γενικού καθαρισμού κατά την τελευταία διετία. Οι αγορές των συγκεκριμένων προϊόντων αντιστοιχούν περίπου στο 5% των μηνιαίων δαπανών για το «καλάθι της νοικοκυράς –ποσοστό που βρίσκεται πολύ κοντά στο μέσο όρο των αντίστοιχων δαπανών του ευρωπαϊκού νοικοκυριού.
Τα συνεχή λανσαρίσματα κατάφεραν να ανακόψουν την ελαφρώς πτωτική πορεία των πωλήσεων των προϊόντων οικιακού καθαρισμού που επήλθε την τελευταία διετία και η οποία αποδίδεται στον κορεσμό της αγοράς. Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών εταιρειών του κλάδου, οι αγορές προϊόντων οικιακού καθαρισμού αντιστοιχούν περίπου στο 5% των μηνιαίων δαπανών για το «καλάθι της νοικοκυράς».
Το ποσό αυτό βρίσκεται πολύ κοντά στο μέσο όρο των αντίστοιχων δαπανών του ευρωπαϊκού νοικοκυριού, οπότε δεν αναμένονται «εκπλήξεις» αύξησής του. Ακριβώς για το λόγο αυτό βρίσκεται συνεχώς σε εξέλιξη η «μάχη» των μεριδίων αγοράς μεταξύ των εταιρειών του κλάδου, με «όπλα» νέα προϊόντα σε καινοτόμες συσκευασίες, με εντυπωσιακά χρώματα και αρώματα. Ιδιαιτέρως τα αρώματα αποτελούν την τελευταία «μόδα» στα προϊόντα καθαρισμού, καθώς εκτός από την καθαριστική δράση ο καταναλωτής εκτιμάται ότι αναζητά προϊόντα εύοσμα.
Μεγάλη βαρύτητα δίνεται στο λανσάρισμα νέων προϊόντων που υπόσχονται περισσότερο ελεύθερο χρόνο στους χρήστες τους. Όπως είναι αναμενόμενο, στη ζήτηση τέτοιων προϊόντων ανταποκρίνονται κυρίως οι εργαζόμενοι ηλικίας 25-45 ετών.
Για περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικούς πινακες βλέπε τεύχος Νο. 307-8 σελ.67