Ειδικό «ράφι» στην online πλατφόρμα πώλησης προϊόντων της δημιούργησε η OCADO, συγκεντρώνοντας κωδικούς που δεν περιέχουν φοινικέλαιο (5.000 κωδικοί).

Στη σχετική σελίδα του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ, εμφανίζονται στους πελάτες που θα αναζητήσουν προϊόντα με τη φράση «palm oil-free», επιλογές σε ψωμί, δημητριακά πρωινού, πίτσα, ακόμη και είδη προσωπικής υγιεινής. Η OCADO οδηγήθηκε στη δημιουργία της συγκεκριμένης σελίδας ακολουθώντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τα εν λόγω προϊόντα (έρευνες καταγράφουν αύξηση κατά 28% των αναζητήσεων για προϊόντα χωρίς φοινικέλαιο).

Όπως δήλωσε η υπεύθυνη grocery merchandising and product της OCADO, Alice Mannion, όλο και περισσότεροι καταναλωτές, όταν αγοράζουν βασικά προϊόντα, διερευνούν την παρουσία φοινικέλαιου στη σύνθεσή τους. Η αναζήτηση palm oil-free προϊόντων, όμως, δεν είναι εύκολη, αφού απαιτεί συνεχή έλεγχο των αναγραφόμενων συστατικών. Σε αυτό το πλαίσιο, η πρωτοβουλία της OCADO είναι κρίνεται ως ιδιαίτερα εύστοχη και χρηστική για τους ευαισθητοποιημένους καταναλωτές.

Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ανακοινώθηκε σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά τη μεγάλη επικοινωνιακή επιτυχία της αλυσίδας Iceland, που στόχευε στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών στο συγκεκριμένο θέμα. Η αλυσίδα δημιούργησε ένα video, που έγινε viral, με 70 εκατ. views, με τίτλο «Rang-tan Christmas». Στο video καταγγέλλεται η καταστροφή των τροπικών δασών για την παραγωγή φοινικέλαιου και η εκδίωξη ειδών, όπως ο ουρακοτάγκος, από το φυσικό τους περιβάλλον, ενώ ανακοινώνεται η δέσμευση της αλυσίδας για την κατάργηση της χρήσης του στα PL προϊόντα της, έως την 1η Ιανουαρίου 2019.