Για την εµπειρία τους από τη συµµετοχή τους στην πρωτοβουλία «Ελλα-δικά µας» µίλησαν στο FOODReporter εκπρόσωποι εταιρειών-µελών της πρωτοβουλίας. Κοινός παρονοµαστής των όσων µας ανέφεραν είναι ότι πρόκειται για µία σηµαντική πρωτοβουλία που βοηθά τις εταιρείες να αναπτυχθούν, όµως µέχρι τώρα οι καταναλωτές δε φαίνονται να είναι πλήρως ενήµεροι για το τι είναι το «Ελλα-δικά µας» και τι κρύβεται πίσω από τα προϊόντα µε αυτήν την ένδειξη.

Μιλώντας στο FOODReporter, ο πρώην πρόεδρος του Αναγκαστικού Συνεταιρισµού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης, Νίκος Πατσιούρας, δήλωσε πολύ ικανοποιηµένος από τη µέχρι τώρα συνεργασία µε το «Ελλα-δικά µας». «Είναι µία οργανωµένη οµάδα ανθρώπων, είναι εταιρείες που είναι από τις καλύτερες στην Ελλάδα, όπως και ο Κρόκος Κοζάνης είναι µια δυνατή εταιρεία, και είναι καλό όταν λες πως συνεργάζεσαι µε αυτούς. Αυτήν τη µεγάλη οργάνωση τη βλέπει ο άλλος πολύ διαφορετικά», τόνισε, επισηµαίνοντας πως είναι ξεκάθαρο ότι αν «πιαστεί» κάποιο προϊόν που δεν είναι ελληνικό, αυτοµάτως η εταιρεία που το παραγει θα αποµακρυνθεί από την πρωτοβουλία.

Το καταλαβαίνει όµως αυτό το καταναλωτικό κοινό; «Στην αρχή όχι. Όσο πάει, και βάζουµε και στις ετικέτες το Ελλα-δικά µας, ο κόσµος ρωτάει τι είναι αυτό. Ακόµα είναι στη µέση. Αλλά τώρα βλέπει ο άλλος το σήµα Ελλα-δικά µας και λέει “τι είναι αυτό;”. Είναι σαν µια από τις βραβεύσεις που έχουµε στην ετικέτα. Του το εξηγείς, καταλαβαίνει», µας απάντησε ο κ. Πατσιούρας.

Μια «κοινωνία» εταιρειών
Από την πλευρά του, ο Απόστολος Παπαδόπουλος, διευθύνων σύµβουλος της εταιρείας Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company µε έδρα την Ξάνθη, ανέφερε ότι η επιχείρησή του έχει ωφεληθεί επίσης από τη συµµετοχή της στην πρωτοβουλία. «Για µας, µια µικρή εταιρεία από την επαρχία, είναι σηµαντικό», σηµείωσε, ενώ στο ίδιο µήκος κύµατος και η Λίλα Κούρτη, διευθύντρια εξαγωγών της Trikalinos, έκανε λόγο για µία µικρή «κοινωνία» εταιρειών που βοηθούν η µία την άλλη.

Αττική-Πίττας: Εν αναµονή του ελληνικού σήµατος για το µέλι
Αλλά και οι επικεφαλής της Αττική-Πίττας, Αλεξάνδρα Πίττα-Χαζάπη και Γεώργιος Πίττας, επεσήµαναν: «Τα πράγµατα πάνε καλά, γιατί είναι µια δυνατή οµάδα που µεγαλώνει συνεχώς. Και νοµίζω ότι ήταν αυτό που έλειπε για τις µεσαίου µεγέθους επιχειρήσεις που αποκτούν µια φωνή».

Ανέφεραν ακόµα: «Η διοίκηση της Αττική -Πίττας πιστεύει στην δύναµη της πρωτοβουλίας και είναι ενεργό µέλος της. Επενδύει στην επικοινωνία όπως και όλα τα µέλη, που στοχεύει στην αναγνωρισιµότητα του σήµατος Ελλα-Δικά Μας. Στα µέλια Αττική και Φίνο το σήµα δεν έχει µπει ακόµα στη συσκευασία, καθώς όταν προτάθηκε η εταιρεία ήταν και παραµένει σε αναµονή της έκδοσης του ελληνικού σήµατος για το µέλι από το Υπουργείο Ανάπτυξης που θα το προστατέψει από τις ελληνοποιήσεις. Ανεξαρτήτως όµως της συγκεκριµένης κατάστασης, στην Αττική-Πίττας θεωρούµε ότι το σήµα Ελλα-Δικά Μας έχει σηµαντικές δυνατότητες και θετική επίδραση στον καταναλωτή».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter