Στις σχέσεις της The Coca-Cola Company με τους εμφιαλωτές της αναφέρθηκε στο πλαίσιο του conference call για τα αποτελέσματα τριμήνου του ομίλου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος James Quincey, κάνοντας συγκεκριμένη αναφορά στην Coca-Cola HBC.
Ο Quincey ερωτήθηκε από αναλυτή πώς βλέπει η The Coca-Cola Company ορισμένες κινήσεις εμφιαλωτών της, όπως η πρόσφατη ανακοίνωση για την εξαγορά της παραγωγού της βότκας Finlandia από την Coca-Cola HBC, και πώς διασφαλίζεται ότι οι εμφιαλωτές θα παραμείνουν εστιασμένοι στα προϊόντα που φέρνουν τη μεγαλύτερη αξία στην The Coca-Cola Company.
Απαντώντας, ο πρόεδρος και CEO του ομίλου αποκάλυψε ότι την περασμένη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία στην Ατλάντα, για πρώτη φορά μετά από τριάντα και πλέον χρόνια, μία συνάντηση με τους παγκόσμιους εμφιαλωτές του ομίλου.
«Και νομίζω ότι ήταν μια πολύ ξεκάθαρη συνάντηση για τη συλλογική μας βούληση και ικανότητα και ενδιαφέρον για επένδυση σε αυτήν τη δραστηριότητα και το συνολικό επίπεδο ευθυγράμμισής μας ως προς το τι είναι σημαντικό και τι πρέπει να κάνουμε μεμονωμένα και τι πρέπει να κάνουμε συλλογικά. Βασικά, πηγαίνετε και μιλήστε και με τους εμφιαλωτές. Και νομίζω ότι θα σας πουν το ίδιο – υπάρχει πολύ υψηλός βαθμός, όχι μόνο ευθυγράμμισης για το τι πρέπει να γίνει, αλλά και ενθουσιασμού για τις ευκαιρίες που έχουμε μπροστά μας για να οδηγήσουμε τη δραστηριότητά μας, τη συλλογική μας δραστηριότητα, προς τα εμπρός», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος πρόσθεσε, κάνοντας αναφορά και στην περίπτωση της Coca-Cola HBC: «Σε ορισμένες περιπτώσεις, σαφώς, υπάρχουν πράγματα που συμβαίνουν ανά τον κόσμο που είναι τοπικά και υπακούν σε ένα σύνολο δυναμικών που είναι σημαντικές και κατάλληλες και δεν προβάλλονται απαραίτητα και στον υπόλοιπο κόσμο. Η περίπτωση της Coca-Cola HBC και της διανομής και τώρα της ιδιοκτησίας της Finlandia, νομίζω, είναι μία από αυτές».
Αύξηση εσόδων και κερδών στο β’ τρίμηνο 2023
Σημειώνεται ότι για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η The Coca-Cola Company ανακοίνωσε αύξηση εσόδων και κερδών, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών. Ειδικότερα, ανακοίνωσε αύξηση εσόδων κατά 6%, στα 11,97 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 2,55 δισ. δολάρια, έναντι 1,91 δισ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Ο όγκος πωλήσεων παρέμεινε σταθερός σε ετήσια βάση, καθώς οι όποιες μειώσεις σε ορισμένες αγορές εξισορροπήθηκαν από αυξήσεις σε άλλες αγορές.
Η εταιρεία προχώρησε επίσης σε αναθεώρηση των προβλέψεών της για το σύνολο του έτους και περιμένει πλέον ότι η οργανική ανάπτυξη των εσόδων της θα είναι μεταξύ 8% και 9% (από 7% με 8% προηγουμένως), ενώ τα βασικά κέρδη ανά μετοχή θα αυξηθούν κατά 5% με 6% (έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για αύξηση 4% με 5%).
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter