Ανθεκτικές στους δύσκολους καιρούς φαίνεται να είναι οι μεγαλύτερες fast – food αλυσίδες, με την αξία των δέκα κορυφαίων παγκόσμιων brands να φτάνει τα 340 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το φετινό “BrandZ Most Valuable Global Brands report” της Kantar.

Ειδικότερα, το 2023, η αξία τους έπεσε μόνο κατά 4%, ενώ οι 100 κορυφαίες αλυσίδες έπεσαν κατά 20%.

Συνολικά, οι δέκα κορυφαίες παγκόσμιες fast – food αλυσίδες έχουν αυξήσει σημαντικά την αξία τους κατά 34% και άνω συγκριτικά με τα προ πανδημίας επίπεδα.

Το «σκήπτρο» στις αλυσίδες McDonald’s και Starbucks
Αξιοσημείωτο δε, ότι οι αλυσίδες ταχυεστίασης McDonald’s και Starbucks ξεχωρίζουν λόγω της παγκόσμιας επέκτασης τους, ειδικά στην Ασία, ενώ πίσω από την επιτυχία τους, βρίσκεται η παγκόσμια επέκταση των franchise τους.

Επιπρόσθετα, σημειώνεται από τη Kantar ότι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας πελατών και οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες εντός των καταστημάτων των εν λόγω αλυσίδων, συνέβαλαν σημαντικά στην επιτυχία τους.

«Ανεβαίνει» και η Burger King
Με τη σειρά του, η fast – food αλυσίδα Burger King ανέβηκε στην κατάταξη, καταλαμβάνοντας την όγδοη θέση, χάρη στη φιλόδοξη στρατηγική της “Reclaim the Flame”, μια επένδυση αξίας 400 εκατ. ευρώ το 2022.

Σύμφωνα με την έκθεση της Kantar, άλλες fast – food αλυσίδες οι οποίες αναμένεται να αναδειχθούν επίσης κορυφαίες στην κατηγορία το επόμενο έτος, είναι η καναδική Freshii, η σουηδική Bastard Burgers και η κορεατική Mom’s Touch.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter