Επανέρχεται στο οργανωμένο λιανεμπόριο του εξωτερικού η μόδα της μουσικής μέσα στα σούπερ μάρκετ των αλυσίδων, σύμφωνα με το περιοδικό marketing Warc της Ascential Events Europe Limited.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Μπαθ που διεξήχθη στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι καταναλωτές που πραγματοποιούσαν ψώνια στο σούπερ μάρκετ τις καθημερινές τελικά κατέληγαν σε αύξηση της συγκεντρωτικής απόδειξης στο καλάθι τους κατά 10%, όταν στο κατάστημα, το οποίο επισκέπτονταν, έπαιζε μουσική από τα μεγάφωνα.

Οι Βρετανοί καθηγητές που πραγματοποίησαν την ανάλυση της έρευνας συμπέραναν ότι το καταναλωτικό κοινό που επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ για ψώνια τις καθημερινές είναι συνήθως πνευματικά ή σωματικά κουρασμένο, οπότε η μουσική είναι ικανή να του ανυψώσει το ηθικό και τη διάθεση, που συμπαρασέρνει και την καταναλωτική διάθεση, επιβραβεύοντας ο κάθε καταναλωτής τον εαυτό του με αγορές ή έχοντας την τάση να επιτύχει μέσω αγορών κάτι καλύτερο για εκείνον.

Η αντίστοιχη έρευνα της Mood Media και της Walnut Unlimited κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι αισθητηριακές εμπειρίες αποτελούν σημαντικό μέρος της συνολικής εμπειρίας των καταναλωτών και αντανακλώνται στο συνολικό spending κατ’ άτομο. Όταν οι ενήλικες καταναλωτές μένουν περισσότερο εντός ευχάριστης ατμόσφαιρας, τόσο πιο πιθανό είναι να πραγματοποιήσουν περισσότερες αγορές.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα σούπερ μάρκετ των αλυσίδων Asda, Coop, Morrisons και Iceland λειτουργούν χρήση ραδιοφώνου εντός των καταστημάτων, η Lidl και η Marks & Spencer το έχουν χρησιμοποιήσει πιλοτικά κατά καιρούς, η Tesco το έχει σταματήσει και από τα μεγάφωνα πραγματοποιεί μόνο ανακοινώσεις, ενώ οι αλυσίδες Sainsbury’s, Waitrose, Aldi δεν έχουν μουσική.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter