Η απόφαση της BRISTOL MYERS SQUIBB να προωθήσει μια νέα στρατηγική, με επίκεντρο τον τομέα των φαρμακευτικών προϊόντων και της βιοτεχνολογίας, οδηγεί στην πώληση της CLAIROL και της ZIMMER.
Η απόφαση της BRISTOL MYERS SQUIBB να προωθήσει μια νέα στρατηγική, με επίκεντρο τον τομέα των φαρμακευτικών προϊόντων και της βιοτεχνολογίας, οδηγεί στην πώληση της CLAIROL και της ZIMMER.
Η τιμή πώλησης, σύμφωνα με πληροφορίες, ξεπερνά το 1 τρισ. δρχ., ποσό που περιορίζει τη γκάμα των υποψήφιων αγοραστών σε ελάχιστες πολυεθνικές. Όπως δηλώνουν εκπρόσωποι της αγοράς καλλυντικών, μόνο εταιρείες όπως η P & G, η UNILEVER, η HENKEL, θα μπορούσαν να διαπραγματευτούν με ποσά αυτού του ύψους.
Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας κ. Charles A. Heimbold, η εταιρεία, εφαρμόζοντας τη νέα της στρατηγική που είναι επικεντρωμένη στον τομέα των φαρμακευτικών προϊόντων, στοχεύει στην επίτευξης του στόχου της για διπλασιασμό των κερδών της αλλά και της απόδοσης των μετοχών της στα επόμενα πέντε χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, στη στρατηγική που σκοπεύει να ακολουθήσει η BRISTOL MYERS SQUIBB, περιλαμβάνονται επίσης:
– η προσπάθεια δυναμικής ανάπτυξης στην Ευρώπη και την Ιαπωνία
– ανάπτυξη του τομέα της βιοτεχνολογίας
– μείωση κόστους και αύξησης της παραγωγικότητας
– επίτευξη συμφωνιών για κοινές –με άλλες εταιρείες- προωθητικές ενέργειες
– Επιτάχυνση της παραγωγής νέων προϊόντων