Ο… πυρετός της Dubai chocolate έχει κατακλύσει για τα καλά τον δυτικό κόσμο, με όλο και περισσότερους επιχειρηματίες να αναζητούν τρόπους να την εντάξουν στο χαρτοφυλάκιό τους, ελπίζοντας να εκμεταλλευτούν την τάση της ιδιαίτερης αυτής σοκολάτας, που περιέχει φιστίκι, ψημένο κανταΐφι και ταχίνι. Μεταξύ αυτών που επιδίωξαν να επωφεληθούν από τη μόδα αυτή ήταν και η Αθηναϊκή Οικογενειακή Αρτοποιία ΑΒΕΕ της οικογένειας Ρεμούνδου, που εμπορεύεται τα αρτοσκευάσματα και μπισκότα με τις μάρκες Ferró και Ρεμούνδος.

Η εταιρεία κατέθεσε στα τέλη Νοεμβρίου του 2024 δήλωση σήματος στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας, επιχειρώντας να κατοχυρώσει το σήμα «Dubai Chocolate» για διάφορα είδη ζαχαροπλαστικής.

Ωστόσο, στις 11 Δεκεμβρίου η εταιρεία ενημερώθηκε ότι συντρέχει λόγος απαραδέκτου και κλήθηκε να περιορίσει την έκταση της προστασίας του σήματος σε βαθμό που να καθίσταται αυτό παραδεκτό, ή να υποβάλει τις παρατηρήσεις της, κάτι που δεν έπραξε, με αποτέλεσμα η δήλωση να απορριφθεί. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η Αθηναϊκή Οικογενειακή Αρτοποιία δεν είναι η μόνη που έχει επιχειρήσει να κατοχυρώσει ένα τέτοιο εμπορικό σήμα, καθώς υπάρχουν τουλάχιστον δύο παρόμοιες αιτήσεις από άλλες εταιρείες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter