«Επιτυγχάνουμε εταιρική διαφοροποίηση συνδυάζοντας την αγροτική παραγωγή με τη διατροφή και τον τουρισμό», τόνισε η Ελένη Τσατσαρωνάκη, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ. Ειδικότερα, συζητήθηκαν τα στρατηγικά βήματα του Ομίλου της οικογένειας Τσατσαρωνάκη στους τομείς της μεταποίησης, τις τουριστικές υπηρεσίες και την πρωτογενή παραγωγή κατά τη διάρκεια τριημέρου που πραγματοποιήθηκε στην Κίσαμο Χανίων.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ξενοδοχείο Molos Bay του Ομίλου στην Κίσαμο Χανίων, το οποίο λειτουργεί και ως συμπληρωματικός πόλος, καθώς οι πελάτες καταναλώνουν και δοκιμάζουν γεύσεις, με τη βιωματική διαδικασία να λειτουργεί πιλοτικά για διατροφικές ιδέες και συνταγές. Το πρώτο βήμα προς τον τουρισμό έγινε μέσα από την επένδυση στο εν λόγω ξενοδοχείο το 2008 (δυναμικότητας 45 δωματίων), κυρίως για φορολογικούς λόγους. «Ήταν κερδοφόρο από την πρώτη χρονιά δημιουργίας του», σημείωσε χαρακτηριστικά η κυρία Τσατσαρωνάκη.

Επιπλέον, η Ελένη Τσατσαρωνάκη αναφέρθηκε και στο εγχείρημα του «Λιοκάλυβου» στα Φαλάσαρνα, που συνδέει τον φυσικό χώρο με τη διατροφή και την ευεξία. Στο «τιμόνι» του εστιατορίου βρίσκεται ο Γιώργος Βλαχάκης, γιος της υπεύθυνης της παραγωγής του «Μάννα», Κατερίνας Τσατσαρωνάκη, αποδεικνύοντας ότι το επιχειρείν βρίσκεται στη «ραχοκοκαλιά» της οικογένειας Τσατσαρωνάκη, όπως έθεσε ορθά η Ελένη Τσατσαρωνάκη. Όσον αφορά στο παραγωγικό συγκρότημα (θερμοκήπια) στα Φαλάσαρνα, αυτό είναι πλέον μια αυτοτελής δραστηριότητα για τον Όμιλο. Σημειώνεται ότι στα συγκεκριμένα θερμοκήπια παράγονται ντομάτες και ντοματίνια, ενώ σε ελαιώνες της ευρύτερης περιοχής παράγεται ελαιόλαδο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter