Η εταιρεία ερευνών Wisdrop αναζήτησε τις εταιρείες λιανεμπορίου που κάνουν πιο γρήγορα το… γκελ στο μυαλό των Ελλήνων καταναλωτών αναφορικά με τις online αγορές. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πρώτος στο μυαλό έρχεται ο ΑΒ Βασιλόπουλος, με 27,9% ,και ακολουθεί ο Σκλαβενίτης, με 25,4%. Πολύ πιο πίσω στις απαντήσεις βρέθηκε το My market, με 6,6%, ακολούθησε το Skroutz, με 5,9%, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Μασούτη (eshop.masoutis.gr), με 5,7% και το e-fresh.gr, με 5,7%.

Σχεδόν τέσσερις στους δέκα Έλληνες ψώνισαν διαδικτυακά από σούπερ μάρκετ το 2021, ποσοστό αυξημένο κατά 37% συγκριτικά με το 2020. Τα ηλεκτρονικά ψώνια σούπερ μάρκετ φαίνεται ότι έχουν μπει στην καθημερινότητα μεγάλου μέρους των Ελλήνων, ιδιαίτερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.Η διαδικασία e-supermarket δημιουργεί μια εντελώς νέα οπτική για τις ισορροπίες της αγοράς, η οποία ακολουθεί διαφορετικές σταθερές και δείχνει να διαμορφώνεται από την αρχή.

Οι λόγοι της στροφής των Ελλήνων καταναλωτών προς το διαδίκτυο για αγορές σούπερ μάρκετ
Ο λόγος της στροφής του ελληνικού καταναλωτικού κοινού προς τα ηλεκτρονικά ψώνια σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας Wisdrop είναι κατά 20% η τιμή, κατά 17,3% η εύκολη ολοκλήρωση των αγορών, κατά 15,5% η ασφαλής παράδοση και 14,3% η ποικιλία προϊόντων, η οποία είναι και η κατηγορία που σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση συγκριτικά με τα αντίστοιχα αποτελέσματα του 2020. Στο σημείο αυτό, αξίζει να σημειώσουμε ότι το 2020 η ασφαλής παράδοση ήταν ο κυρίαρχος λόγος επιλογής του ηλεκτρονικού εμπορίου για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, μα το 2021 έχει διολισθήσει στην τρίτη θέση.\Γενικότερα, η οπτική του ελληνικού καταναλωτικού κοινού απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ έγινε σαφώς θετικότερη εντός του 2021, με θετική αποτίμηση ως προς την ποικιλία επιλογών.

Το κοινό που ψωνίζει από το σούπερ μάρκετ διαδικτυακά φαίνεται να είναι περισσότερο ενεργό κατά τη διάρκεια διακοπών, αργιών, τριημέρων ή εποχικών εκδηλώσεων, όπως για παράδειγμα το μενού του οικογενειακού τραπεζιού της 25ης Μαρτίου ή της Κυριακής του Πάσχα και άλλες εποχικότητες, όπως οι Απόκριες ή τα Χριστούγεννα.Σύμφωνα με την εταιρεία Wisdrop, το efood αναμένεται να αποτελέσει μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα ξεκάθαρο ανταγωνιστή των ελληνικών ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στα ίσια, μέσω της υπηρεσίας efood market, ενώ αυξημένες είναι και οι αντίστοιχες προοπτικές της πλατφόρμας BOX, η οποία έπεται.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter