Ποδαρικό στην Gulfood 2024 έκανε η εταιρεία Elviart Καλοϊδάς ΑΕ ως εκθέτης και ενώ παρακολουθούσε στενά την αγορά της Μέσης Ανατολής με επιτόπιες επισκέψεις σε εκθέσεις εδώ και χρόνια.

«Πήραμε εδώ και καιρό τα μηνύματα ότι οι πίτες μας αποτελούν προϊόν που θα μπορούσε να έχει ζήτηση στη Μέση Ανατολή και τις αραβικές χώρες και πράγματι, έχουμε ήδη ξεκινήσει εμπορική συνεργασία στο Ντουμπάι», αποκάλυψε στο FOODReporter ο Sales Director της εταιρείας, Ιωάννης Κατσαρός. Η συνεργασία αφορά τόσο το χώρο του food service, όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο στο Ντουμπάι. Πρόκειται για τοποθέτηση branded προϊόντων, με το ίδιο όνομα, όπως και στην Ελλάδα: Elviart. Η πρώτη συνεργασία με τοπικό retailer ξεκίνησε με την αλυσίδα Coop, που αποτελεί τον τέταρτο σε τάξη μεγέθους «παίκτη» του οργανωμένου λιανεμπορίου στο Εμιράτο και ακολουθούν επόμενες συνεργασίες.

Εξαγωγές σε 50 χώρες και η ευνοϊκή αντιμετώπιση των προϊόντων στο Ντουμπάι
Η Elviart Καλοϊδάς ΑΕ εξάγει σε 50 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, με τελευταία προσθήκη τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι). «Χρειαζόμαστε την εντοπιότητα και να έχουμε τον κατάλληλο άνθρωπο που μιλάει απευθείας με τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ στη “γλώσσα” της χώρας και στη φιλοσοφία και την κουλτούρα της τοπικής αγοράς, γι’ αυτό τοποθετηθήκαμε μέσω αντιπροσώπου», σημείωσε ακόμα ο κ. Κατσαρός. «Στο Ντουμπάι φέρνουμε έξι διαφορετικούς κωδικούς, την χειροποίητη πίτα που της έχουμε δώσει την ονομασία «αυθεντική», την κανονική, πιτάκι, πίτα καλαμποκιού, πιτάκι καλαμποκιού και πίτα ολικής άλεσης. Από την αρχή αντιληφθήκαμε ότι οι προοπτικές ανάπτυξης των πωλήσεών μας στην αγορά του Ντουμπάι είναι μεγάλες, επειδή υπάρχει ζήτηση για τα προϊόντα του portfolio μας, οι πίτες αποτελούν εξαιρετικά αναγνωρίσιμο προϊόν και εμείς ειδικά ποντάρουμε στην υψηλή ποιότητά μας», πρόσθεσε.

Παράλληλη ανάπτυξη συνολικού τζίρου και εξαγωγών
Η Elviart Καλοϊδάς ΑΕ «έκλεισε» σε τζίρο 22 εκατ. ευρώ το 2023. Οι εξαγωγές σταδιακά έχουν σκαρφαλώσει στο 35% του ετήσιου τζίρου της εταιρείας, ποσοστό που όλο και αυξάνεται. Αναπτύσσουμε τον τζίρο μας και μαζί με αυτόν, αναπτύσσουμε και τις εξαγωγές. Έχουμε θέσει σαφή στόχο μέχρι το τέλος του 2026 να έχουμε διευρύνει το κομμάτι των εξαγωγών ώστε να καταλαμβάνει το 50% του τζίρου. Αποτελεί πρωτοστάτη της ανάπτυξής μας, επειδή έχουμε επενδύσει σε ανθρώπους σε αυτό και έχουμε στοχεύσει αντιστοίχως», δεν δίστασε να παραδεχτεί ο κ. Κατσαρός.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter