Μέσω της πρωτοβουλίας καταπολέμησης των πλασματικών προωθητικών ενεργειών, που έχει θέσει κατά προτεραιότητα σε διαβούλευση το τελευταίο χρονικό διάστημα, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων στοχεύει στην αύξηση του μεριδίου προϊόντων με «καθαρές τιμές» στο ράφι.

Η πρώτη θεσμική προσέγγιση για το θέμα έγινε με την Ένωση Supermarket Ελλάδος (ΕΣΕ) χθες Δευτέρα το πρωί, για την οποία ο γενικός διευθυντής της ΕΣΕ, Απόστολος Πεταλάς δήλωσε στο FOODReporter:

«Το οργανωμένο λιανεμπόριο, στο σύνολό του, επιθυμεί διαφάνεια και απλοποίηση των προσφορών».

Συνεπώς, η ΕΣΕ δείχνει σε πρώτο στάδιο θετικά διακείμενη.

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες του FOODReporter, στο στόχαστρο έχουν μπει οι βιομηχανίες καλλυντικών και απορρυπαντικών, για τις προσφορές των οποίων έχει παρατηρηθεί το παρακάτω φαινόμενο: Ο ίδιος κωδικός πωλείται ξεχωριστά και την ίδια στιγμή, σε προσφορά 1+1 δώρο, σε πολυσυσκευασία. Από το υπουργείο εγείρεται το ερώτημα σε ποιες περιπτώσεις αυτή η πολυσυσκευασία συνιστά προσφορά και πότε όχι. Αναζητείται λοιπόν ο βέλτιστος μηχανισμός για την αντιμετώπιση του ζητήματος.

Εφόσον το Υπουργείο Ανάπτυξης αποφασίσει να αντιμετωπίσει συνολικότερα το συγκεκριμένο ζήτημα με σχετικές αγορανομικές διατάξεις, αυτό αναμένεται να επηρεάσει και πολυσυσκευασίες τροφίμων, όπως τα γιαούρτια, οι φρυγανιές και ο τόνος, εκτός και αν, όπως αναφέρουν πληροφορίες, στις διατάξεις γίνει αναφορά σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και κάποιες άλλες εξαιρεθούν.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter