Έπειτα από την πρόσφατη προσθήκη τριών νέων γεύσεων vegan παγωτού – Holy Bueno, Epic Caramelised Biscuit και Strawberry Cheesecake No Sugar – η Plan(e)t Foods δουλεύει ήδη πέντε κωδικούς της σε χάρτινα κύπελλα των 480ml για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν. «Ανοίγοντας πέρυσι το πρώτο μας φυσικό κατάστημα, έχουμε την ευκαιρία να λαμβάνουμε άμεσα feedback από τον κόσμο. Επομένως δεν χρειάζεται “να μαντέψουμε” ποιες γεύσεις ίσως θα αρέσουν στον κόσμο, μιας και βλέπουμε ποιες είναι best-selling στο παγωτοπωλείο μας, και κινούμαστε ανάλογα. Για παράδειγμα, λανσάραμε την πρώτη μας γεύση χωρίς προσθήκη ζάχαρης στα supermarkets, μια απαίτηση του κόσμου και μια τάση που έχει έρθει για να μείνει» αναφέρει χαρακτηριστικά στο FOODReporter ο ιδρυτής της πρώτης ελληνικής vegan startup, Γρηγόρης Μπογράκος.

Γρηγόρης Μπογράκος, ιδρυτής, Plan(e)t Foods

Το «συστατικό» που κάνει την Plan(e)t Foods να διαφοροποιείται
Το βασικό «συστατικό» που κάνει την Plan(e)t Foods να διαφοροποιείται στην αγορά είναι το γεγονός ότι, μετά από αμέτρητους πειραματισμούς, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα 100% plant-based παγωτό, το οποίο είναι πανομοιότυπης υφής, γεύσης και εμπειρίας με τα υψηλής ποιότητας κλασικά παγωτά. «Σε αντίθεση με ένα vegan τυρί ή γιαούρτι, το οποίο ακόμη απέχει πολύ από το πρωτότυπο, τα δικά μας παγωτά δεν υποκαθιστούν, αλλά επιδιώκουμε να αντικαταστήσουν τα κλασικά παγωτά. Ακόμη, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό ο οποίος επιβαρύνει με χιλιάδες τόνους CO2 την ατμόσφαιρα, εμείς έχουμε δημιουργήσει το πιο οικολογικό παγωτό, μιας και εκτός από 100% απολαυστικό είναι και carbon negative (δηλαδή με αρνητικό CO2)» προσθέτει ο κ. Μπογράκος.

Επιπλέον, άλλη μία πολύ ενδιαφέρουσα απόδειξη ότι η startup προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τον ανταγωνισμό, είναι το γεγονός ότι, αν και φέτος τα έξοδα της έχουν ανέβει δραματικά, δεν έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις.

Είσοδος σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες supermarket
Αυτήν την στιγμή, τα προϊόντα της Plan(e)t Foods είναι διαθέσιμα στις μεγαλύτερες αλυσίδες supermarket στην Ελλάδα (Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, MyMarket, Κρητικός) και σε άλλα σημεία πώλησης (Βιολογικό Χωριό, OK Markets, Θανόπουλος κ.ά.), όπως και στα online channels (E fresh, Pop Market, Wolt Market). «Πέρυσι πενταπλασιάσαμε τον τζίρο μας, ενώ συνεχίζουμε να βρισκόμαστε σε ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ελλάδα, μιας και οδεύουμε σε έναν ακόμη περαιτέρω πενταπλασιασμό του τζίρου μας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά» υπογραμμίζει στο FOODReporter ο Γρηγόρης Μπογράκος.

Ανάπτυξη σε εποχιακά σημεία pop up
Το 2024, η Plan(e)t Foods θα βρεθεί σε ακόμα μία τουλάχιστον μεγαλύτερη ευρωπαϊκή χώρα. «Περισσότερα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε μετά το καλοκαίρι. Πολύ σημαντικό είναι ότι δεν έχουμε δημιουργήσει παγωτά τα οποία έχουμε καταφέρει λόγω τοπικών ιδιαιτεροτήτων να αρέσουν μόνο στο ελληνικό κοινό, αλλά μέσα από το φυσικό μας κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας στο οποίο δεχόμαστε πολλούς τουρίστες, έχουμε επαληθεύσει την αγάπη και τον ενθουσιασμό για τα παγωτά μας από επισκέπτες από όλες τις χώρες» συμπληρώνει ο κ. Μπογράκος. Σχετικά με κάποιο άμεσο σχέδιο επέκτασης των φυσικών καταστημάτων Plan(e)t Ice Cream, σύντομα θα ανακοινωθεί η ανάπτυξη της εταιρείας σε σημεία pop up, τα οποία θα είναι εποχικά και όχι μόνιμα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter