Νέα συνεργασία στην αναπτυσσόμενη εγχώρια αγορά των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ετοιμάζεται να υλοποιήσει η γαλακτοβιομηχανία Κρι-Κρι. Στο πλαίσιο αυτό, συμφώνησε να παράγει γαλακτοκομικά προϊόντα private label για λογαριασμό της λιανεμπορικής αλυσίδας Σκλαβενίτης, τα οποία πρόκειται να αρχίσουν να τοποθετούνται στα ράφια των καταστημάτων της δεύτερης τις αμέσως επόμενες ημέρες. Ανάλογες συμφωνίες στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας, εξάλλου, η Κρι-Κρι διατηρεί και με άλλες μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες της αγοράς (πχ Καρφούρ Μαρινόπουλος).

Η εταιρεία έχει φέτος αυξημένες προσδοκίες και για τον τομέα του παγωτού, αφού πρόσθεσε στο δίκτυο διανομής της άλλα 1.200 σημεία σε όλη τη χώρα, ενώ εισήλθε και στις αγορές της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου, στις οποίες, έως πρόσφατα, δεν είχε καμία παρουσία.

Ταυτόχρονα η Κρι-Κρι ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της και στην αγορά της Βουλγαρίας μέσω νέου συνεργάτη. Εσχάτως υπεγράφη συμφωνία συνεργασίας με την τοπική εταιρεία διανομών Amperel, η οποία έχει επιτύχει τοποθέτηση του προϊόντος σε 170 σούπερ μάρκετ και σκοπεύει να αυξήσει περαιτέρω αυτόν τον αριθμό. Τα μηνύματα από την αγορά της Βουλγαρίας είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά. Η γαλακτοβιομηχανία πραγματοποιεί εκτεταμένες εξαγωγές, τόσο μέσω των δικτύων catering, όσο και μέσω των δικτύων σούπερ μάρκετ. “Αιχμή του δόρατος” για την ανάπτυξη των εξαγωγών της αποτελεί η κατηγορία γιαούρτης και συγκεκριμένα η σειρά “Σπιτικό” σε οικογενειακή συσκευασία.