Την είσοδο της Pizza Hut στον κλάδο των burgers σηματοδοτεί η ένταξη στο κωδικολόγιό της του νέου Cheeseburger Melt. Πρόκειται για λεπτή κρούστα παρμεζάνας με μοσχαρίσιο κρέας, μπέικον, κρεμμύδια, μοτσαρέλα και τσένταρ, σερβιρισμένο με σάλτσα Burger στο πλάι.

Το αλμυρό, τυρένιο, τραγανό στοιχείο του μενού κάνει τη διαφορά στην κατηγορία των burgers, καθώς η κρούστα παρμεζάνας αντικαθιστά το κλασικό «ψωμάκι», και η εταιρεία αναμένει ότι ο δυνατός συνδυασμός γεύσεων θα κερδίσει τον καταναλωτή.

To λανσάρισμα του Cheeseburger Melt στις αρχές του Μαΐου συνοδεύτηκε από μία «επιθετική» προωθητική καμπάνια, με την Pizza Hut να προσκαλεί τους καταναλωτές να… απατήσουν τις αγαπημένες τους μάρκες μπέργκερ μέσω οχημάτων που έκαναν την εμφάνισή τους στα drive-thru ανταγωνιστικών αλυσίδων, που στο πίσω μέρος τους είχαν ένα QR code, μέσω του οποίου μπορούσε κανείς να εξασφαλίσει ένα δωρεάν Cheeseburger Melt και μία Pepsi, σε συγκεκριμένες πόλεις των ΗΠΑ.

«Ως μια μάρκα γνωστή για τις εξαιρετικές πίτσες μας, το να εμπλακούμε στον κλάδο των μπέργκερ είναι μια συναρπαστική πρωτιά για εμάς», δήλωσε η Lindsay Morgan, διευθύντρια μάρκετινγκ της Pizza Hut, προσθέτοντας: «Σκεφτήκαμε να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας στα μπέργκερ με κάτι τολμηρό. Γι’ αυτό, φέρνουμε αναταραχή στα drive-thrus των αλυσίδων μπεργκεράδικων, σερβίροντας το νέο μας πεντανόστιμο Cheeseburger Melt για όλους εσάς τους λάτρεις του μπέργκερ εκεί έξω».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter