Ξεπέρασε τα 40 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών της Πίτσιας ΑΕ το 2023, σε «μια πολύ καλή και υγιή χρονιά για την εταιρεία», όπως παραδέχτηκε στο FOODReporter ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ, Κωνσταντίνος Πίτσιας. Σύμφωνα με τον κ. Πίτσια, η χρονιά που έκλεισε θα εμφανίσει υψηλότερες κερδοφορίες συγκριτικά με το 2022, όταν ο κύκλος εργασιών είχε φτάσει στα 30,5 εκατ. ευρώ (+31,15%). Η αύξηση οφείλεται και στα νέα καταστήματα που άνοιξε πέρσι η Πίτσιας ΑΕ. Αφορούσαν επανεγκαινιάσεις παλαιών καταστημάτων της αλυσίδας Αρβανιτίδης και αποκτήθηκαν σε πλειστηριασμούς. Εξαιτίας τους, αυξήθηκε και ο συνολικός όγκος πωλήσεων της αλυσίδας, παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε σε πληθωριστικό περιβάλλον για χρονική περίοδο άνω του δωδεκαμήνου. Ο στόχος τζίρου για το 2024 βρίσκεται μεταξύ 45 και 46 εκατ. ευρώ. Η Πίτσιας ΑΕ αριθμεί πλέον δίκτυο 36 καταστημάτων. Μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Φεβρουαρίου αναμένονται τελικά τα εγκαίνια του 37ου καταστήματος, στη Χρυσούπολη Καβάλας. Το μεταγενέστερο άνοιγμά του οφείλεται στην καθυστερημένη μεταβίβαση κατοχής του καταστήματος μετά τον πλειστηριασμό.

Στο 15% κατά μέσο όρο η άνοδος τζίρου των παλαιών καταστημάτων
Η Πίτσιας ΑΕ εμφάνισε ισχυρή άνοδο αξίας πωλήσεων, κατά μέσο όρο στο 15%, στα 27 παλαιότερα καταστήματα του δικτύου. Τα σούπερ μάρκετ Πίτσιας δίνουν προτεραιότητα στα branded προϊόντα στο μείγμα των προσφερόμενων επιλογών αγοράς, αλλά κερδίζουν και το στοίχημα υψηλότερης ποιότητας και μεγαλύτερης επικέντρωσης στις πωλήσεις μαναβικής και κρέατος, που έθεσε προσωπικά ο Κωνσταντίνος Πίτσιας:

Η μαναβική εμφάνισε αύξηση συμμετοχής στον ετήσιο τζίρο κατά 1,6%, την υψηλότερη μεταξύ των επιμέρους υποκατηγοριών. «Εμμένουμε σε φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα. Μέρος των προσφερόμενων επί ζυγίω προϊόντων προέρχονται από τα ιδιόκτητα κτήματα που αναπτύξαμε και εξελίξαμε με τη μέθοδο της υδροπονίας», εξήγησε ο κ. Πίτσιας. Στα εσωτερικά κρεοπωλεία, προστέθηκε εξειδικευμένο προσωπικό, με εμπειρία και γνώση στην κοπή κρέατος. Ταυτόχρονα, «η εταιρεία επένδυσε στην ποιότητα κρέατος ως προς την επιλογή προμηθευτών και αυτό έγινε αντιληπτό από τον καταναλωτή, που ανέβασε τον τζίρο στα κρεοπωλεία μας», αποκάλυψε επίσης ο κ. Πίτσιας. «Πιστεύω ότι οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες για ενσωμάτωση των προωθητικών ενεργειών των κωδικών στις αρχικές τιμές τιμοκαταλόγου θα βοηθήσουν μεσοπρόθεσμα στην αποκλιμάκωση των τιμών», πρόσθεσε ο κ. Πίτσιας.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter