Στις 11 Μαρτίου η γενική συνέλευση του ΕΛΟΜΑΣ αποφάσισε κατά πλειοψηφία (74%) τον αποκλεισμό της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Πίτσιας από τον όμιλο, με την επίκληση «σπουδαίου λόγου αποκλεισμού», ο οποίος δεν κατονομαζόταν στα επίσημα έγγραφα. Εννέα μήνες μετά όμως η κατάσταση περιπλέκεται, μετά τη δικαίωση της Πίτσιας από το δικαστήριο στο οποίο είχε προσφύγει, καταθέτοντας αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της απόφασης, κρίνοντας πως η απομάκρυνσή της ήταν αδικαιολόγητη.

Πηγές με γνώση του θέματος, μιλώντας στο FOODReporter, διευκρίνισαν πως, με βάση την απόφαση του δικαστηρίου, ακυρώνεται η επίμαχη απόφαση της γενικής συνέλευσης του ΕΛΟΜΑΣ, έως την εκδίκαση της σχετικής αγωγής που έχει υποβάλει η Πίτσιας. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η Πίτσιας αυτήν τη στιγμή θα έπρεπε να είναι και πάλι μέλος του ΕΛΟΜΑΣ, αφού η απόφαση αποκλεισμού της από τον όμιλο έχει κριθεί άκυρη. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η δικαστική απόφαση έχει κοινοποιηθεί στον ΕΛΟΜΑΣ, ωστόσο μέχρι τώρα δεν έχει αποκατασταθεί η ιδιότητα της αλυσίδας ως μέλους του ομίλου.

Η υπόθεση πάντως έχει αρκετό δρόμο ακόμα μπροστά της, καθώς αναμένεται να χρειαστούν χρόνια μέχρι να τελεσιδικήσει η αγωγή της Πίτσιας, ανεξαρτήτως του ποια θα είναι η τελική έκβαση της υπόθεσης.

Όσο για τον «σπουδαίο λόγο» που οδήγησε την Πίτσιας εκτός ΕΛΟΜΑΣ με την (άκυρη πλέον) απόφαση της γενικής συνέλευσης, πληροφορίες του FOODReporter αναφέρουν ότι αυτός σχετίζεται με τις διαφωνίες και τις προτάσεις που είχε διατυπώσει η εταιρεία για αλλαγές στον όμιλο, που θα ενίσχυαν τη διαφάνεια και την ισότητα μεταξύ των μελών.

Θα ξεπεράσει τα 30 εκατ. ευρώ ο φετινός τζίρος
Υπενθυμίζεται ότι η Πίτσιας είχε ενταχθεί στον ΕΛΟΜΑΣ μόλις τον Μάιο του 2021, λαμβάνοντας 20 εταιρικά µερίδια ονοµαστικής αξίας 3.000 ευρώ έκαστο.

Η εταιρεία αποτελεί υπολογίσιμο παίκτη στην αγορά της βόρειας Ελλάδας, και ειδικά στην «πατρίδα» της, την Πιερία, καταγράφοντας σταθερά ανοδική πορεία.

Ο τζίρος της το 2021 αυξήθηκε στα 23,17 εκατ. ευρώ, έναντι 20,70 εκατ. ευρώ το 2020, και φέτος εκτιμάται ότι θα σπάσει το φράγμα των 30 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον ότι από το Μάιο του 2022 έχουν ενταχθεί στο δίκτυο της Πίτσιας τρία νέα υποκαταστήματα, τα δύο στη πόλη της Βέροιας και το τρίτο στη Χαλκηδόνα: πρόκειται για πρώην καταστήματα της αλυσίδας «Spar Μαζί Markets» που εξαγόρασε η εταιρεία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter