Στις αρχές Απριλίου δημοσιεύθηκε στον βρετανικό τύπο η φήμη πως η M&S συζητά τη συνεργασία της με την Ocado για το πιλοτικό online κατάστημά της.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο CEO της M&S ανακοίνωσε τη δοκιμαστική λειτουργία μιας online υπηρεσίας, σε μια εταιρική συνάντηση. Ο Steve Rowe δήλωσε στα στελέχη του πως η εταιρεία δεν διαπίστωσε τα τελευταία πέντε χρόνια καμία επίπτωση στα αποτελέσματά της από το γεγονός ότι δεν διέθετε την υπηρεσία της online πώλησης στην κατηγορία των τροφίμων.

Παρόλα αυτά, επειδή θεωρεί βέβαιη τη μετακίνηση των πελατών της στο μέλλον και σε αυτό το κανάλι αγορών, θα πρέπει να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους. Ειδικοί αναλυτές, σχολιάζοντας τα σχετικά δημοσιεύματα, τονίζουν πως μια συνεργασία με την Ocado θα ήταν μια σωστή κίνηση για την κερδοφόρο ανάπτυξη του online καναλιού εκ μέρους της M&S, υποδεικνύοντας την επιλογή της αξιοποίησης του συστήματος διανομής της πρώτης και τη χρήση των καταστημάτων της δεύτερης ως σημείου παραλαβής των παραγγελιών.

Η Ocado συνεργάζεται ήδη σε αυτό το πλαίσιο με τις αλυσίδες Waitrose και Morrisons. Η συμφωνία εκτιμάται πως θα είναι ιδιαίτερα θετική για την Ocado, η οποία λάνσαρε πρόσφατα την ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης παραγγελιών Smart Platform στο κέντρο διανομής που βρίσκεται στο Andover. Προς το παρόν και οι δύο εταιρείες αρνούνται να σχολιάσουν τα σχετικά δημοσιεύματα.