Αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 20% σημείωσε η Πίτες Κολιός ΑΕ το 2023 συγκριτικά με το 2022, δείγμα ότι η εταιρεία επέκτεινε τις συνεργασίες της, αλλά και της σχετικής ανελαστικότητας που εμφανίζει η ζήτηση στις πίτες και στα flatbreads γενικότερα, παρά τις ανατιμήσεις που έγιναν. «Αναγκαστικά έγιναν πέρσι ανατιμήσεις. Η αγορά τις αφομοίωσε και προχώρησε», δήλωσε στο FOODReporter ο εμπορικός διευθυντής και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Παναγιώτης Κολιός.
Η αύξηση της αξίας πωλήσεων της περσινής χρονιάς στο δωδεκάμηνο του 2023 αντίστοιχα έφτασε το 30%. Ο μέσος όρος των ανατιμήσεων στο σύνολο των κωδικών του portfolio της εταιρείας κυμάνθηκε γύρω από το 9%.
Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας στο οργανωμένο λιανεμπόριο κατέλαβαν μερίδιο 60% επί του ετήσιου τζίρου.
Το υπόλοιπο 40% αφορούσε πωλήσεις σε σημεία Ho.Re.Ca., απευθείας ή μέσω αντιπροσώπων.
Οι σταθερές συνεργασίες της εταιρείας
Η εταιρεία έχει αναλάβει από το 2014 το 100% της παραγωγής της branded σειράς σε ελληνικές, κυπριακές πίτες, πιτάκια και βάσεις για πεϊνιρλί της εταιρείας Καραμολέγκος, σε όλους τους κωδικούς (κανονική, γίγας, καλαμποκιού, ολικής άλεσης, στρογγυλή, στρογγυλή για σάντουιτς).
Ταυτόχρονα, με το δικό της brand, δηλαδή το Kolios Flatbread, διανέμει σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ του εξωτερικού της ελληνικές της πίτες, με διαφορετική ονομασία: «Ο όγκος των εξαγωγών στο εξωτερικό είναι σημαντικός και μοιράζεται μεταξύ συνεργασιών ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και του δικού μας branded προϊόντος, που ονομάζεται K3, που το τοποθετούμε επίσης στο ράφι», είπε στο FOODReporter ο Παναγιώτης Κολιός.
Οι συνεργασίες με retailers του εξωτερικού λαμβάνουν χώρα σε Γαλλία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο και σύντομα θα εκκινήσει αντίστοιχη συνεργασία και στην Ουγγαρία. Πιο συγκεκριμένα, στη Γαλλία, το προϊόν K3 βρίσκεται στις αλυσίδες Casino και Auchan. Στην Αγγλία τα προϊόντα βρίσκονται στα ράφια των τοπικών καταστημάτων Nisa Locally Stores, ενώ στην Κύπρο βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα σούπερ μάρκετ.
Το κανάλι των ψητοπωλείων και σουβλατζίδικων
Η αγορά των ψητοπωλείων και σουβλατζίδικων αποτελεί, συν τοις άλλοις, μία ακόμη σταθερή αγορά πελατολογίου για τις Πίτες Κολιός. «Από την αρχή της, η εταιρεία ξεκίνησε συνεργασίες με σημεία ταχυεστίασης και δη σουβλατζίδικα, επειδή μεγάλο μέρος του κωδικολογίου μας αφορά πίτες για σουβλάκι. Δουλεύουμε απευθείας στην Αθήνα το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων, αλλά και με χονδρεμπόρους και αντιπροσώπους στην υπόλοιπη Ελλάδα. Φιλοδοξούμε να αναπτύξουμε παραπάνω το κανάλι των τελικών σημείων εστίασης, προσπαθώντας να εκμεταλλευτούμε την πολύ καλή ποιότητα της πίτας μας», παραδέχτηκε ο κ. Κολιός.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter