Την πιλοτική δημιουργία καταστήματος, στο πρότυπο του Amazon Go, αποφάσισε η βρετανική αλυσίδα, θέλοντας να αντιμετωπίσει την ένταση του ανταγωνισμού που προκαλούν οι ανάλογες κινήσεις των αμιγώς online λιανεμπόρων στις επιχειρήσεις που στηρίζονται κατά κύριο λόγο στα δίκτυα φυσικών καταστημάτων.

Στο πιλοτικό κατάστημα οι πελάτες θα χρησιμοποιούν συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό τους για να σκανάρουν τα προϊόντα και να τα πληρώνουν, χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη στο ταμείο. Σε αυτό το πλαίσιο, η αλυσίδα προμήθευσε 100 υπαλλήλους των κεντρικών της γραφείων, εκεί όπου θα λειτουργήσει πιλοτικά το νέο σημείο πώλησης (convenience store Express), με την εφαρμογή Scan Pay Go, ώστε να δοκιμάσουν την χρήση της. Η αλυσίδα Co-op έχει ήδη χρησιμοποιήσει την τεχνολογία pay-in-the aisle, ενώ και η Sainsbury’s δοκίμασε μια αντίστοιχη εφαρμογή το 2017.

Ο CEO της Tesco, Dave Lewis, δήλωσε πως η χρήση της νέας τεχνολογίας θα μπορούσε να επεκταθεί στο σύνολο του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας, δίνοντας λύση σε ένα σημαντικό πρόβλημα εξυπηρέτησης των πελατών, που δημιουργείται κυρίως στα πολυσύχναστα καταστήματά της και αφορά σε καθυστερήσεις στα ταμεία, επισημαίνοντας όμως πως θα πρέπει πρώτα να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες δεν θα μπορούν να φύγουν από το κατάστημα χωρίς να πληρώσουν, γιατί τότε οι απώλειες θα ξεπερνούσαν το πιθανό όφελος.