Rebranding στους κωδικούς του τσίπουρου ολοκλήρωσε η Ποτοποιία Πιλαβάς ΑΒΕΕ και μαζί με αυτό, παρουσίασε τον premium κωδικό ούζου Ouzo Gold (43,5% περιεκτικότητας σε αλκοόλ), αλλά και το σύνολο των αλκοολούχων ποτών του portfolio της στη Food Expo 2024. «Δίνουμε μεγάλη έμφαση στα σημεία Ho.Re.Ca. Το ούζο και το τσίπουρο, τόσο για μας, όσο και για ανταγωνιστές, παραδοσιακά διατηρεί μερίδια από 60% έως και άνω του 80% στην εστίαση, εξαιρουμένων των μεγάλων εταιρειών που συνεργάζονται με διανομείς και άλλων ποτών.

Εμείς κυριολεκτικά στρεφόμαστε σε κάθε σημείο πόρτα-πόρτα. Έχουμε την ποιότητα και την επιμονή να το κάνουμε, επειδή πιστεύουμε στα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα ως τελικό προϊόν», δήλωσε στο FOODReporter ο εμπορικός διευθυντής της Pilavas, Ηλίας Πετρόπουλος και πρόσθεσε: «Φέτος ήρθαμε για πρώτη φορά στην έκθεση Food Expo, ακριβώς επειδή επιχειρούμε να βγούμε σε εθνική κλίμακα, πέρα πλέον από την Πάτρα και τη λοιπή δυτική Ελλάδα». Το Ouzo Gold αποτελεί «αιχμή» της εν Ελλάδι εξωστρέφειας της εταιρείας.

Η Pilavas αναμένει να σταθεί το συγκεκριμένο προϊόν πολύ καλά και στην αγορά των Duty Free Shops. Δεν περιέχει καθόλου ζάχαρη, έχει διαφορετικό χαρμάνι, περιέχει περισσότερα βότανα και σύντομα, θα έχει υποστήριξη από τη νέα συσκευασία σε καραφάκι για τον κλάδο Ho.Re.Ca., πέρα από τις συσκευασίες 500ml και ενός λίτρου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter