Εναρμονισμένη με την εποχή των εορτών και της ψηφιακής επικοινωνίας, η νέα digital καμπάνια με τίτλο «A Cheesecake for You by Vakiaros, που δημιούργησε για το Philadelphia η isobar, καλούσε τους καταναλωτές να στείλουν δώρο ένα custom Philadelphia cheesecake σε κάποιο αγαπημένο τους πρόσωπο που γιορτάζει και λόγω του social distancing δεν μπορεί να του ευχηθούν από κοντά. «Με στόχο να εμπλέξει το κοινό με το brand και να το εμπνεύσει με έναν γευστικό τρόπο, μέσα από promo video σε youtube, instagram και facebook, η καμπάνια καλεί το κοινό να απαντήσει στα stories του διακεκριμένου chef Λάμπρου Βακιάρου, σε ποιο αγαπημένο του πρόσωπο θέλει να στείλει Philadelphia cheesecake. O chef, εμπνεόμενος από την προσωπικότητα του εορτάζοντα και σύμμαχό του το Philadelphia, δημιουργεί πρωτότυπες συνταγές Philadelphia cheesecake, τις οποίες μπορούν όλοι να απολαύσουν στο youtube», δηλώνει η εταιρεία. Την παραγωγή ανέλαβε η White Room, ενώ σκηνοθέτης ήταν ο Νικόλας Ποττάκης.