Η P&G ανακοίνωσε τη δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων συσκευασιών σε έντεκα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της, στο πλαίσιο της νέας παγκόσμιας προσπάθειας για απεξάρτηση από τις συσκευασίες μιας χρήσης και άμβλυνση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από την αλόγιστη απόρριψή τους.

Η εταιρεία παρουσίασε νέες λύσεις συλλογής και ανακύκλωσης, μέσω της συνεργασίας της με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Loop, που αναπτύχθηκε από την πρωτοπόρο της ανακύκλωσης διεθνώς, TerraCycle. Πολλά από τα παγκόσμια brands της P&G, περιλαμβανομένων των Pantene, Tide, Gillette και Oral-B, θα συμμετέχουν σε αυτή την καινοτόμο πλατφόρμα από φέτος, οπότε θα δοκιμαστεί πειραματικά η λειτουργία της από τα μέσα του έτους αρχικά στο Παρίσι και τη Νέα Υόρκη.

Πρόκειται για την πρώτη παγκόσμια ολοκληρωμένη λύση για τη διαχείριση των συσκευασιών και τη μείωση των απορριμμάτων. Αξιοποιώντας τις ευκολίες του e-commerce, το Loop προσφέρει τη δυνατότητα συλλογής χρησιμοποιημένων προϊόντων από την πόρτα των καταναλωτών, για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση. Η P&G ήταν η πρώτη εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων που προσχώρησε σε αυτό. Ακολούθησε η ένταξη κι άλλων εταιρειών παγκόσμιας εμβέλειας.