Στην Ελλάδα εκτιμάται ότι υπάρχουν περί τα 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι με προβλήματα ακοής, για τους οποίους συνήθεις καθημερινές δραστηριότητες, όπως η παρακολούθηση τηλεόρασης, συνιστούν πρόβλημα. Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και σε συνεργασία με τα τηλεοπτικά κανάλια Alpha, Ant1, Mega, Open, Skai και Nova Life, η P&G υπενθύμισε ότι οι διαφημίσεις των προϊόντων της ανταποκρίνονται στις ανάγκες των τηλεθεατών με προβλήματα ακοής, καθώς παρέχουν τη δυνατότητα στον τηλεθεατή να ενεργοποιεί, μέσω του τηλεκοντρόλ, την εμφάνιση υποτίτλων στην οθόνη του. Σήμερα, περισσότερες από τις μισές τηλε-διαφημίσεις της P&G έχουν υπότιτλους. Ως τα τέλη του 2022 ο στόχος της εταιρείας είναι να έχουν όλες.