Με ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων ύψους 54 εκατ. ευρώ ολοκληρώθηκε το οικονομικό έτος για την Pescanova Hellas, με το εντυπωσιακό ποσοστό αύξησης 82% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό της έτος.

Με εξαιρετική επίδοση σε όλα τα κανάλια αγορών, η Pescanova Hellas έπιασε διψήφιο μερίδιο αγοράς τη φετινή Σαρακοστή, παρά τη μεταστροφή προτιμήσεων που προκάλεσε η αλιεία του χταποδιού.

Πρόκειται για έναν στόχο που είχε τεθεί για το 2024, αλλά επετεύχθη ήδη από τον Απρίλιο του 2022. Την κούρσα της ανάπτυξης του brand Pescanova στο οργανωμένο λιανεμπόριο οδηγούν οι γαρίδες.

Έπονται τα παναρισμένα και τα γεύματα «Pescanova Μαγειρεύω». Με διπλασιασμό του μεριδίου στην οργανωμένη λιανική των κατεψυγμένων αλιευμάτων, η Pescanova Hellas έχει περάσει στην πρώτη θέση της επώνυμης αγοράς, όπως αυτή καταγράφεται από την IRI Ελλάδος.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI Ελλάδος για το 2020, η Pescanova κατείχε μερίδιο 16,6% στην επώνυμη αγορά κατεψυγμένων θαλασσινών, ευρισκόμενη στη δεύτερη θέση ανάμεσα σε επώνυμους ανταγωνιστές.

Το 2021, η Pescanova ανέβηκε πρώτη στην κατηγορία της, λαμβάνοντας πλέον το 22,5% των επώνυμων πωλήσεων. Πρόκειται για αύξηση κατά 35,5% επί του ποσοστού πωλήσεων σε ένα έτος, κάτι που λογίζεται ως σημαντική επιτυχία, επειδή το 2021 υπήρξε αντίστοιχη αύξηση των -πολύ ανταγωνιστικών στην κατηγορία των κατεψυγμένων θαλασσινών- προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, με δυσανάλογη αύξηση του συνολικού τζίρου της κατηγορίας.

Στο πρώτο πεντάμηνο του 2022, η Pescanova διατηρεί μερίδιο 30%, ως ηγέτης πια, στην επώνυμη αγορά κατεψυγμένων θαλασσινών, με ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων κατά 19,5% σε σχέση με το πρώτο πεντάμηνο του 2021.

Η ειδική αγορά των πανέ
«Ειδικά στην κατηγορία των πανέ, σε λιγότερο από ένα χρόνο έχουμε τριπλασιάσει το μερίδιο μας. Με την καμπάνια «Γεύση και καλή διατροφή πάνε, πανέ» που υλοποιήσαμε τον Σεπτέμβριο του 2021 και αποτυπώνει την στρατηγική του brand, όχι μόνο αυξήσαμε τις δικές μας πωλήσεις, αλλά και την κατανάλωση παναρισμένων αλιευμάτων συνολικά, φέρνοντας νέους καταναλωτές στην κατηγορία», εξηγεί στο FOODReporter η Marketing Director της Pescanova Hellas, Έφη Βλόντζου. Πράγματι, η αύξηση των πανέ βρίσκεται στο 87% σε αξία και 69% σε όγκο στο πρώτο πεντάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021. To χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει τα δημοφιλή fish sticks, τα Peskitos Μπακαλιάρου και τις Γαρίδες Πανέ.

«Η γκάμα προϊόντων μας είναι σχεδιασμένη για τους Έλληνες καταναλωτές κάθε ηλικίας και το πλεονέκτημα “τραγανά και στον φούρνο” προσφέρει μια πιο υγιεινή πρόταση σε κάθε τραπέζι», προσθέτει η κυρία Βλόντζου.

Αύξηση του brand awareness
Η στρατηγική συνεργασία με σεφ που ταιριάζουν στη φιλοσοφία του brand και της εταιρείας έχει βοηθήσει σημαντικά στην αύξηση του brand awareness της Pescanova.

Η πιο πρόσφατη είναι εκείνη με την κορυφαία σεφ Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και ενδυνάμωσε περεταίρω τον σύνδεσμο με τον καταναλωτή.

«Η διαφημιστική καμπάνια που προέκυψε από τη συνεργασία αυτή ήρθε την κατάλληλη στιγμή για να μας βοηθήσει να πάμε παρακάτω τη σχέση των καταναλωτών με τα κατεψυγμένα αλιεύματα», σημειώνει η κυρία Βλόντζου.

Ταυτόχρονα, η Pescanova Hellas διατηρεί πολύχρονη συνεργασία με τον σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου, η οποία πρόσφατα περιέλαβε τα προϊόντα «Pescanova Μαγειρεύω». Μόλις ξεκίνησε η καλοκαιρινή digital καμπάνια «Σαλπάρουμε για Γεύσεις Ελλάδος», στο πλαίσιο της οποίας η Pescanova παρουσιάζει ένα εικονικό «island hopping», με διάσημες νησιώτικες συνταγές κάθε βδομάδα, τις οποίες επιμελήθηκε ο κ. Παπανδρέου, χρησιμοποιώντας θαλασσινά Pescanova μαζί με παραδοσιακά προϊόντα των ελληνικών νησιών.

Στην αγορά του food service, η Pescanova Hellas έχει καταφέρει να επιστρέψει στα επίπεδα των πωλήσεων του 2019, προ του ξεσπάσματος της πανδημίας του κορωνοϊού. «Μέσα στο 2022 έρχονται νέες καινοτόμες προτάσεις για τον καταναλωτή», αποκαλύπτει η Έφη Βλόντζου στο FOODReporter.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter