“To Νέο Persil Color θα γίνει η Νο1 επιλογή της καταναλώτριας, καθώς είναι ένα εξειδικευμένο υγρό απορρυπαντικό που μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες της σχετικά με το πλύσιμο των χρωματιστών της ρούχων”. Με αυτή τη δήλωση το τμήμα μάρκετινγκ της Henkel τονίζει την σημασία που έχει για το λιανεμπόριο η τοποθέτηση στα ράφια ενός ακόμη εξειδικευμένου προϊόντος, που εγγυάται αποτελεσματική κάλυψη της ανάγκης των καταναλωτών για προστασία των χρωμάτων. Μιλώντας πιο αναλυτικά για το προϊόν, οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ μας είπαν:

“Χάρη στην ειδική του σύνθεση, που δρα σε βάθος ενάντια σε δύσκολους λεκέδες από τους 30οC, καθαρίζει αποτελεσματικά και παράλληλα προστατεύει από τη μεταφορά χρώματος στα υφάσματα και από το ξέβαμμα των χρωμάτων. Επίσης, χάρη στο ειδικό του συστατικό Color-Balsam, προστατεύει τα χρώματα 5 φορές περισσότερο από τα κοινά απορρυπαντικά γενικής χρήσης, με αποτέλεσμα ζωντανά και λαμπερά χρώματα σαν καινούργια.

Η μάρκα Persil με συνεχείς καινοτομίες σε προϊοντικό επίπεδο και απόλυτη δέσμευση στην ποιότητα έχει καθιερωθεί στην ελληνική αγορά ως ο «Ειδικός» στην φροντίδα των ρούχων. Στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, θα συνεχίσει να οδηγεί σε άνοδο την κατηγορία των ειδικών απορρυπαντικών μέσω πρωτοποριακών και εξειδικευμένων προϊόντων”.

Το Persil Color θα υποστηριχτεί με έντονη διαφημιστική καμπάνια, καταχωρίσεις ειδικού τύπου, προωθητικό υλικό μέσα στα καταστήματα και διάφορες ελκυστικές προσφορές στον καταναλωτή. Το προϊόν είναι διαθέσιμο σε όλα τα σούπερ μάρκετ από 1/6/2007.