Η Lidl προσβλέπει στη διεύρυνση της συλλογής των επώνυμων κωδικών προϊόντων που φιλοξενεί στα ράφια της και ήδη το συζητά με τους προμηθευτές τους. Πληροφορίες λένε ότι τους προτείνει να την προμηθεύουν με μεγάλες συσκευασίες, ώστε οι τιμές της να μην είναι ευθέως συγκρίσιμες με εκείνες των κλασικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ, οι οποίες εκτιμάται ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα αντιδράσουν έντονα.

Για τη διεύρυνση της συλλογής των επώνυμων κωδικών προϊόντων που φιλοξενεί στα ράφια της προετοιμάζεται η Lidl, ώστε να τονωθούν περαιτέρω οι πωλήσεις της και να καλυφθούν αποτελεσματικότερα οι ανάγκες των πελατών της.

Όπως είναι γνωστό, εδώ και μήνες η Lidl διαθέτει από το δίκτυό της περί τους 200 κωδικούς των γνωστών brands της αγοράς, οι οποίοι αποφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου αφενός στις εταιρείες που τους παράγουν και αφετέρου στις κατηγορίες των προϊόντων που ανήκουν. Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση της Lidl προετοιμάζεται για τις πρώτες επαφές με τη βιομηχανία (αν δεν τις έχει ήδη κάνει), ώστε να ζητήσει επί συγκεκριμένου πλάνου χωριστά και από κάθε εταιρεία επέκταση της ήδη υπάρχουσας συνεργασίας με νέους επώνυμους κωδικούς. Ένα από τα επιχειρήματά της θα είναι το γεγονός ότι -με εξαίρεση το πρώτο διάστημα- ουδέποτε προκάλεσε τον ανταγωνισμό με την τιμολογιακή της πολιτική στα branded προϊόντα, ενώ θα προτείνει και πάλι η προμήθεια των επώνυμων προϊόντων να γίνεται σε ειδικές (μεγάλες) συσκευασίες, ώστε οι τιμές τους να μην είναι ευθέως συγκρίσιμες με αυτές των αντίστοιχων επώνυμων αγαθών που πωλούνται σήμερα από τα ράφια των αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι, εφόσον η βιομηχανία αποδεχτεί την πρόταση της Lidl για επέκταση της συνεργασίας τους, οι αντιδράσεις των κλασικών αλυσίδων σούπερ μάρκετ θα είναι έντονες, ενδεχομένως δε σε ορισμένες περιπτώσεις να χαρακτηριστούν από ακραίες τακτικές.