Παρά τις αυξήσεις που επιφέρει ο πληθωρισμός στο καλάθι του νοικοκυριού, οι καταναλωτές αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες online, όπως δείχνουν τα στοιχεία της Convert Group. Ειδικότερα, στο διάστημα Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2022 καταγράφηκε 8% αύξηση στα τεμάχια που πούλησαν τα online super market στους καταναλωτές, με τη συνολική αξία να είναι στο +18% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021. Η μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού δεν διαφοροποιήθηκε, παρότι οι καταναλωτές τοποθέτησαν σε αυτό 33 αντί 36 τεμάχια (9% μείωση) όμως δημιούργησαν περισσότερα καλάθια, κατά 18%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.

Σε επίπεδο 9μηνου οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών ήταν: +19% σε προϊόντα για κατοικίδια, +7% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +5% σε προϊόντα αρτοποιίας, +5% σε ποτά και αναψυκτικά, +3% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά και +2% σε συσκευασμένα τρόφιμα. Επιπροσθέτως, η κατηγορία των κατηγορία των φρέσκων τροφίμων επέφερε το 34% των συνολικών πωλήσεων του κλάδου.

Σημαντική ανάπτυξη για τα συσκευασμένα νερά
Στην τριμηνιαία έκθεσή της, η Convert Group κάνει και ειδική αναφορά στην κατηγορία των συσκευασμένων νερών η οποία σημειώνει σημαντική ανάπτυξη στο εννιάμηνο του 2022 και αποτελεί τη μόνη κατηγορία που εμφανίζεται να κερδίζει περισσότερα ηλεκτρονικά καλάθια από ό,τι στο αντίστοιχο διάστημα του 2021. Συγκεκριμένα, προϊόντα αυτής της κατηγορίας τοποθετήθηκαν πλέον στο 27% των online καλαθιών του 9μηνου του 2022, σε σχέση με 24% στο 9μηνο του 2021.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter