Η διοίκηση της CARREFOUR, επανεκτιμώντας τα σχέδιά της, αποφάσισε την ίδρυση μιας μόνο μονάδας υπέρ μάρκετ της επωνυμίας της το 2001 (Γέρακας). Οι αρκετές δεκάδες δισ. δρχ., που προόριζε για την ανάπτυξη του δικτύου της εντός του νέου έτους, θα διατεθούν για την αναδιοργάνωση ογδόντα καταστημάτων σούπερ μάρκετ της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, σύμφωνα με τα πρότυπα της CARREFOUR και με έμφαση στην εκπαίδευση του προσωπικού τους. rnΣτο μεταξύ, ξεκίνησε η λειτουργία (6/12) του νέου υπερμάρκετ CARREFOUR επί της Πέτρου Ράλλη, έκτασης 8.325 τ.μ. και δυναμικού 46 ταμείων, καθώς κι ενός καταστήματος σούπερ μάρκετ (πρώην ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ) στο Βόλο. Το δίκτυο του ομίλου περιλαμβάνει σήμερα 10 υπερμάρκετ και 130 σούπερ μάρκετ.
Σημαντικές αλλαγές αποφάσισε η Carrefour Hellas για το αναπτυξιακό πλάνο του 2001.Η διοίκησή της, επανεκτιμώντας τόσο την εικόνα της ελληνικής αγοράς, όσο και την επεκτατική της πολιτική, έλαβε την απόφαση για το τρέχον 12μηνο να προχωρήσει στην ίδρυση μιας μόνο μονάδας υπέρ μάρκετ, αυτή του Γέρακα, που θα λειτουργήσει τον ερχόμενο Μάρτιο. Βάσει της ίδιας απόφασης, το υπόλοιπο των κεφαλαίων που προοριζόταν για την ανάπτυξη του δικτύου της θα διατεθεί για το remodeling των καταστημάτων που ήδη λειτουργούν.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια προσπάθεια αναβάθμισης 80 σούπερ μάρκετ της Μαρινόπουλος, για τα οποία κρίθηκε σκόπιμο ότι πρέπει να υπάρξουν παρεμβάσεις σε πολλά επίπεδα, ούτως ώστε να αναδιοργανωθούν βάσει των προτύπων της Carrefour. Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, και μετά το remodeling, τα σούπερ μάρκετ της εταιρείας θα αποκτήσουν νέα όψη και σχεδιασμό, διαφορετική οργάνωση και φιλοσοφία, ενώ παράλληλα με τις προαναφερόμενες αλλαγές, το προσωπικό των καταστημάτων πρόκειται να παρακολουθήσει ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης. Το remodeling θα κοστίσει αρκετές δεκάδες δισ. δρχ και θα αλλάξει ριζικά την εικόνα των καταστημάτων της. Στόχος βέβαια δεν είναι άλλος από την αναβάθμιση του ανταγωνιστικού προφίλ της εταιρείας, για τη διεκδίκηση νέων μεριδίων της αγοράς.
Αξίζει να τονισθεί ότι η Carrefour δίνει ιδιαίτερη προσοχή και σημασία στο “κεφάλαιο” εκπαίδευση, γεγονός το οποίο προκύπτει και από τα κονδύλια τα οποία σχεδιάζει να διαθέσει. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το 1,5% του τζίρου της εταιρείας δαπανάται για την εκπαίδευση των υπαλλήλων της. Υπενθυμίζεται ότι το 2000 ο τζίρος της Carrefour στη χώρα μας έφθασε, σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα 370 δισ. δραχμές.
Νέο Carrefour στην Πέτρου Ράλλη
Τα εγκαίνια του νέου υπερμάρκετ της Carrefrour πραγματοποιήθηκαν στις 5 Δεκεμβρίου 2000 ενώ η λειτουργία του ξεκίνησε στις 6 Δεκεμβρίου. Το νέο κατάστημα καταλαμβάνει 8.325 m2 και απασχολεί 370 εργαζόμενους.
Η επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής (Πέτρου Ράλλη 97 -Αγιος Ιωάννης Ρέντης) έχει ως στόχο την εύκολη πρόσβαση του καταναλωτικού κοινού -κυρίως της Δυτικής Αττικής στο νέο κατάστημα Carrefour- καθώς παρέχει και τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις αγορές τους σε ένα ευχάριστο περιβάλλον που παρέχει ταυτόχρονα και εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση. Για το σκοπό αυτό, ο χώρος διαθέτει 1.198 θέσεις δωρεάν στάθμευσης και 46 ταμεία.
Ακολουθώντας τη φιλοσοφία που διακατέχει τη λειτουργία και των υπολοίπων καταστημάτων του ομίλου Carrefour ("Η καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή"), το νέο κατάστημα προσφέρει καλές τιμές και υψηλή ποιότητα προϊόντων, σε μια μεγάλη ποικιλία που περιλαμβάνει από τρόφιμα και είδη οικιακής χρήσης μέχρι καλλυντικά, είδη ένδυσης και υπόδησης, κοσμήματα, έπιπλα για τη βεράντα και τον κήπο, μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές, οπτικοακουστικό και φωτογραφικό εξοπλισμό, είδη νέας τεχνολογίας, κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικούς υπολογιστές καθώς και υπηρεσίες για την οικονομική διευκόλυνση των καταναλωτών.Το νέο υπερμάρκετ ενισχύει δυναμικά το δίκτυο καταστημάτων του ομίλου, ο οποίος διαθέτει σήμερα στην Ελλάδα 10 υπερμάρκετ και 130 σούπερ μάρκετ.
Στο Βόλο
Μερικές ημέρες μετά τα εγκαίνια της Πέτρου Ράλλη, η Carrefour άνοιξε τις πόρτες ενός ακόμη καταστήματός του ομίλου, αυτή τη φορά στο Βόλο. Πρόκειται για ένα σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος, που βρίσκεται επί των οδών 2ας Νοεμβρίου και Βασσάνης, συνολικής έκτασης 2.120 τ.μ. Το νέο κατάστημα λειτουργεί σε δύο επίπεδα, με το ισόγειο να διαθέτει χώρους πωλήσεων 1.260 τ.μ., ενώ στους υπόγειους χώρους (δύο όροφοι) έχουν δημιουργηθεί χώροι στάθμευσης για τα αυτοκίνητα των πελατών του καταστήματος. Στο νέο κατάστημα της εταιρείας έχει προβλεφθεί και υπάρχουν προσβάσεις για άτομα με ειδικές ανάγκες, καθώς και ειδικοί χώροι για την εξυπηρέτησή τους, ενώ οι πελάτες της μονάδας εφόσον το επιθυμούν μπορούν να προμηθευθούν μέσα σε λίγα λεπτά την κάρτα Dynamic. Τέλος, το σούπερ μάρκετ απασχολεί 80 άτομα ως προσωπικό.
Eκστρατεία ενημέρωσης των μικρών μαθητών της Πρωτοβάθμιας Eκπαίδευσης ξεκίνησε η διοίκηση της CARREFOUR Mακεδονίας σε μια προσπάθεια να τους φέρει σε άμεση επαφή με την παραγωγική διαδικασία του ψωμιού.
Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών και marketing Mπάμπης Kαζαντίδης, η συγκεκριμένη εκστρατεία αποτελεί ένα πιλοτικό πρόγραμμα της εταιρείας, το οποίο ξεκίνησε από την Γαλλία και στόχο έχει να διασκεδάσει τους μικρούς φίλους αλλά και τους πελάτες του καταστήματος ενώ παράλληλα προβάλλει και την ίδια την επιχείρηση. Eπίσης, στους στόχους της εκστρατείας εντάσσεται και η ενημέρωση των μικρών για το χρόνο και τον κόπο που απαιτείται να φτάσουν το ψωμί και τα άλλα αρτοσκευάσματα στα ράφια.
Oι πρώτες επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν από παιδάκια ιδιωτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης στέφθηκαν με επιτυχία καθώς τα πιτσιρίκια έπαιξαν για ώρες με το αλεύρι και τη ζύμη προσφέροντας στους υπαλλήλους και στους πελάτες ώρες γέλιου.
H πρόσκληση στα διάφορα σχολεία της Bόρειας Eλλάδας γίνεται από την ίδια την διοίκηση της εταιρείας και σε πρώτη φάση οι προσκλήσεις απευθύνονται σε ιδιωτικά σχολεία ενώ στους στόχους είναι να προσκληθούν και μαθητές δημοσίων σχολείων.