Την εδραίωση της στην πρώτη θέση του μεριδίου στην αγορά της τσίχλας και της καραμέλας στην Ελλάδα έχει θέσει ως στόχο η Perfetti Van Melle Ελλάς, μετά την εξαγορά του κλάδου τσίχλας της Mondelez International στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη από τη μητρική εταιρεία, που ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2023.

Η συναλλαγή έχει τεθεί σε εφαρμογή στην ελληνική αγορά για την Perfetti Van Melle Hellas από την 1η Απριλίου 2024, για τα προϊόντα Trident, Dentyne και Bubbaloo. Έτσι, πλέον οι πλήρως ενσωματωμένες μάρκες στο χαρτοφυλάκιο της ελληνικής θυγατρικής είναι οι Trident, Dentyne, Stimorol, Hollywood, V6, Chiclets, Bubbaloo, Bubblicious, Cachou Lajaunie, La Vosgienne και Negro.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της αναδιαμόρφωσης του μοντέλου πωλήσεων στην ελληνική, αγορά η Perfetti Van Melle διέκοψε τις πωλήσεις επ’ αυτοκινήτου από την 1η Απριλίου 2024.

Σημειώνεται ότι το 2023 οι πωλήσεις της Perfetti Van Melle Ελλάς άγγιξαν τα 20,5 εκατ. ευρώ, έναντι 15,2 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ η χρήση 2023 ήταν κερδοφόρα κατά 528.503 ευρώ, έναντι ζημιών 107.674 ευρώ το 2022.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter