Πρωτοπόρος στην νέα εποχή των κατηγοριών confectionery της αυθόρμητης κατανάλωσης στοχεύει να γίνει η Perfetti Van Melle σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν και leader των συγκεκριμένων κατηγοριών σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η Ελλάδα, η Perfetti Van Melle έχει διαγνώσει σωστά τη νέα εποχή που έρχεται και τις νέες ευκαιρίες που επιχειρησιακά παρουσιάζονται, αρχής γενομένης με την ώριμη confectionery αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σύμφωνα με τη Circana UK, οι πολυσυσκευασίες ζαχαρωδών γνωρίζουν αλματώδη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για εκείνες που περιέχουν πολλαπλά γλυκίσματα ή ζαχαρωτά μικρότερου όγκου, στη λογική μικρού κεράσματος ή γλυκού συμπληρώματος τύπου σνακ σε κάποιο από τα μικρά γεύματα της ημέρας. Η συγκεκριμένη υποκατηγορία των πολυσυσκευασιών των ζαχαρωδών φέρεται να καταλαμβάνει το 71,4% της συνολικής confectionery κατηγορίας, σύμφωνα με τη Circana UK. Το brand που έχει επιλέξει να εξελίξει σχετικά η Perfetti Van Melle είναι οι καραμελότσιχλες Mentos. Η εξέλιξη αφορά δύο κωδικούς της σειράς Mentos, τις Mentos Fanta και τις Mentos Fruit Mix. Οι δεύτερες πωλούνται και στην Ελλάδα, οι πρώτες όχι ακόμη σε ευρεία διανομή στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο, παρά μόνο τοπικά και επιλεγμένα.

Η ανάπτυξη της υποκατηγορίας μασώμενης καραμέλας
Η εξέλιξη αφορά το λανσάρισμα νέων συσκευασιών τύπου pouches για αμφότερους τους κωδικούς και έχει ήδη ξεκινήσει στο traditional trade κανάλι του Ηνωμένου Βασιλείου, σε συσκευασίες 140 γραμμαρίων έκαστη, με προτεινόμενη τιμή λιανικής μεταξύ €1,25 και €1,30. Σύντομα αναμένεται η διανομή να επεκταθεί και προς τις μεγάλες βρετανικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε σημεία πώλησης επικεντρωμένα σε αυθόρμητη αγορά, κίνηση που μπορεί πολύ εύκολα να χαρακτηριστεί «σοφή»: Η Circana UK έχει εκτιμήσει ότι η υποκατηγορία confectionery της τριπλέτας σκληρής maxi τσίχλας, καραμελότσιχλας και μασώμενης καραμέλας αναπτύχθηκε το 2023 κατά 17,8% ως προς την αξία πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Οι νέες συσκευασίες, πέρα από την καινούρια επιλογή προς τους καταναλωτές, φέρονται να εξοικονομούν υλικά συσκευασίας στις σχετικές παραγγελίες της Perfetti Van Melle. Ο κωδικός Mentos Fanta φέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες του The Grocer, να έχει αναδειχθεί στον τρίτο δημοφιλέστερο παγκόσμιως για τη σειρά Mentos της Perfetti Van Melle, μετά από το fruit mix, που προπορεύεται και την κλασική γεύση Mentos, που βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Και να φανταστεί κανείς ότι ο συγκεκριμένος κωδικός δεν έχει κλείσει ακόμη 24 μήνες από το πρώτο μαζικό λανσάρισμά του…


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter