Έναν πρωτότυπο τρόπο διαφήμισης σκέφτηκαν τα Doritos προκειμένου να προσελκύσουν νεαρότερα κοινά στην Ελλάδα. Το προϊόν της PepsiCo, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία BGM OMD με έδρα τη Θεσσαλονίκη, πραγματοποίησαν μια in-game μικτή διαφήμιση στο παιχνίδι Fast & Furious 9.

Σε μια εποχή όπου το 40% των χρηστών internet στην Ελλάδα χρησιμοποιεί ad-blockers, η Doritos επιχείρησε διείσδυση στην αγορά των gamers και πράγματι, εξασφάλισε περισσότερες από 439.000 εμφανίσεις μπροστά στα μάτια περισσότερων από 10.000 online gamers. Στο διαδραστικό και σύγχρονο περιβάλλον του παιχνιδιού Fast & Furious 9, τα σνακς Doritos έκαναν αισθητή την παρουσία τους με banners, billboards (μεγάλες καταχωρήσεις), λογότυπο επάνω από το όνομα του διαδικτυακού παιχνιδιού και με παρουσία στις σημαίες εκκίνησης και τερματισμού των εικονικών αγώνων.

Μεγάλη επιτυχία στην προσέλκυση online θεάσεων
Με την παραπάνω καμπάνια, τα Doritos της PepsiCo εξασφάλισαν συνολικά 29.571 λεπτά διαφημιστικής έκθεσης σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού, ζωντανά κατά τη διάρκεια των αγώνων. Αυτό έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν σημειώσουμε ότι στη διαδικτυακή έρευνα που ακολούθησε και συνόδεψε τη διαφημιστική καμπάνια, το 39% των online gamers σε παιχνίδια ταχύτητας τύπου racing δήλωσε ότι το αγαπημένο τους σνακ είναι τα Doritos, φθάνοντας ένα ποσοστό 64% υψηλότερο απ’ ό,τι ο συνολικός πληθυσμός Ελλήνων χρηστών του internet. Ειδικά η κατηγορία των online gamers διατηρεί αυξημένα ποσοστά χρήσης υπηρεσιών ad-blocking (47%), οπότε η in-game καμπάνια αποδείχθηκε ότι ήταν ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος προσέγγισής τους.

Στην ελληνική αγορά online gaming, το 54% των gamers μέσω κονσόλας και το 44% των gamers που χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια δράσης για τουλάχιστον 30 λεπτά κάθε μέρα. Μιλάμε για άνδρες σε ηλικίες 16 έως 44 ετών κατά 73%. Το 83% από αυτούς χρησιμοποιεί μέσα στο μήνα περισσότερες από μία συσκευές όπου συνδέεται για online gaming.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter