Με σημαντική ανάπτυξη στις πωλήσεις της το 2024, η PepsiCo Hellas έδωσε παρών στη HORECA 2025, παρουσιάζοντας καινοτόμα προϊόντα που ακολουθούν τις καταναλωτικές τάσεις. Στην κατηγορία των mixers, η εταιρεία παρουσίασε το Ήβη Zero Sugar – Pink Grapefruit, μια γεύση που καταγράφει ραγδαία ανάπτυξη στα non-cola προϊόντα.
«Ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες και ενισχύουμε την παρουσία μας στο κομμάτι της κατανάλωσης “away from home”», δήλωσαν στελέχη της εταιρείας στο FOODReporter. Παράλληλα, η PepsiCo Hellas αποκάλυψε για πρώτη φορά στη HORECA το νέο της λανσάρισμα: το Pepsi Electric Blue, ένα αναψυκτικό με γεύση citrus-vanilla, ειδικά σχεδιασμένο για τη Gen Z και την κατηγορία των προϊόντων χωρίς ζάχαρη. Θα είναι διαθέσιμο στην Ho.Re.Ca. μέσα στον Φεβρουάριο, ενώ εντός του 2025 θα κυκλοφορήσει και στο οργανωμένο λιανεμπόριο, καθώς και στη μικρή λιανική.
Στο περίπτερο της, οι επισκέπτες είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν και το προϊόν Doritos, το brand που κυριαρχεί στην αγορά των tortilla chips – nachos και ενισχύει τη θέση του στα προϊόντα Ho.Re.Ca.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter