Ενίσχυση αξίας πωλήσεων κατά 41,5% εμφάνισε στα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 η PepsiCo Hellas.

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών έφτασε τα 171 εκατ. ευρώ, έναντι 120,8 εκατ. ευρώ για το 2020.

Η αύξηση αφορά και την απορρόφηση της PepsiCo ΗΒΗ ΜΕΠΕ από την Tasty Foods ΑΒΓΕ. Η PepsiCo Hellas, ως ενιαίο σχήμα, αύξησε τις πωλήσεις της το 2021, κατά 5% στην κατηγορία των τροφίμων έναντι του 2020 και κατά 8% έναντι του 2019. Η αύξηση ήταν ύψους 17,5% σε σχέση με το 2020 στην κατηγορία των αναψυκτικών και ταυτόχρονα, έπιασε ξανά τα επίπεδα του 2019.

Το μικτό κέρδος της χρήσης 2021 ανήλθε στα €77.390.018,83, έναντι €59.099.278,80 για τη χρήση 2020, εμφανίζοντας αύξηση μικτών κερδών κατά 30,95%. Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο, κατά 51,59%, εξαιτίας του αυξημένου κόστους πρώτων υλών και του ιδιαίτερα αυξημένου κόστους αγοράς εμπορευμάτων, από €27.393.035,75 το 2020 σε €53.237.523,39 το 2021.

Το κόστος αγοράς εμπορευμάτων στον κλάδο των αναψυκτικών (€19.940.816,16) συνέβαλε στην αύξηση του κόστους πωλήσεων.

Τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε €4.172.356,55 το 2021, έναντι €7.265.890,33 το 2020. Μειώθηκαν δηλαδή κατά €3.093.533,78, ήτοι 42,58%. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση του κόστους πωλήσεων και των εξόδων διάθεσης: €65.671.440,73 το 2021, έναντι €42.479.379,34 το 2020. Το ποσό που επιβάρυνε τα αποτελέσματα από το κλάδο των αναψυκτικών ανήλθε σε €22.464.069,30.

Η διάθεση του «Eonio Λουτράκι» και οι προτεραιότητες του 2023
Το Σεπτέμβριο του 2021, η PepsiCo Hellas ολοκλήρωσε την πώληση του εργοστασίου της στο Λουτράκι, προχωρώντας σε στρατηγική συνεργασία με την N.U. Aqua για την επαναλειτουργία της εμβληματικής μονάδας παραγωγής και εμφιάλωσης του ομώνυμου φυσικού μεταλλικού νερού, που εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο του 2022. Η PepsiCo Hellas ανέλαβε τη διάθεση του «Eonio Λουτράκι».

Η εταιρεία συνεχίζει να μεγαλώνει με διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης και το 2022. Έως και τον φετινό Αύγουστο, καταγράφεται ανάπτυξη 11% στα τρόφιμα και 27% στα αναψυκτικά. Πιστή στο στόχο μίας πιο «πράσινης» αγοράς, η PepsiCo Hellas διαθέτει, από τον φετινό Ιανουάριο, το 100% των μπουκαλιών της σε συσκευασίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet), συμβάλλοντας στην κυκλική οικονομία και τη μείωση περιβαλλοντικής ρύπανσης.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός της PepsiCo Hellas για το επόμενο έτος επικεντρώνεται στην ψηφιοποίηση, στην ενεργειακή εξοικονόμηση και στην προσφορά προϊόντων με υψηλότερη διατροφική αξία.

Το πλάνο βελτίωσης της παραγωγικότητας, με αυτοματοποίηση και αναβάθμιση παραγωγικών δραστηριοτήτων, η εφαρμογή οικονομιών κλίμακος για μείωση λειτουργικών εξόδων και η περαιτέρω μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος αποτελούν προτεραιότητα. Παράλληλα, στοχεύεται η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου με προϊόντα ενισχυμένου διατροφικού προφίλ: χωρίς γλουτένη, με λιγότερη ζάχαρη ή/και αλάτι.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter