Ραμόν Λαγκουάρτα, πρόεδρος & CEO, PepsiCo

Σε αναθεώρηση επί τα χείρω των εκτιμήσεών της για τις συνολικές πωλήσεις της PepsiCo το 2024 προχώρησε η διοίκηση του ομίλου, μετά τις κατώτερες των προσδοκιών πωλήσεις που κατέγραψε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ομίλου για το τρίτο τρίμηνο του 2024, οι συνολικές πωλήσεις ήταν μειωμένες κατά 0,6% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023, αν και οι οργανικές πωλήσεις ήταν αυξημένες κατά 1,3%, ενώ ο όγκος πωλήσεων υποχώρησε κατά 2%, υποδεικνύοντας μείωση της ζήτησης για τα προϊόντα της PepsiCo.

Ιδιαίτερα ισχυρή η μείωση του όγκου πωλήσεων στα προϊόντα της Quaker
Ιδιαίτερα ισχυρή ήταν η μείωση του όγκου πωλήσεων στα προϊόντα της Quaker Foods στη Βόρεια Αμερική (-13%), μετά από ανακλήσεις προϊόντων λόγω πιθανής μόλυνσης με σαλμονέλα, όμως πεσμένες ήταν και οι πωλήσεις των σνακ της Frito-Lay και των αναψυκτικών της Pepsi στη Βόρεια Αμερική, εν μέρει ως αποτέλεσμα του γενικότερου πληθωρισμού στα τρόφιμα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και CEO της PepsiCo, Ραμόν Λαγκουάρτα, πέρα από την υπόθεση της Quaker, και τις μεταβαλλόμενες τάσεις στη Βόρεια Αμερική, η μείωση των πωλήσεων αποδίδεται και στις ολοένα εντεινόμενες γεωπολιτικές εντάσεις σε συγκεκριμένες αγορές του εξωτερικού. Τα καθαρά κέρδη της PepsiCo στο τρίτο τρίμηνο του 2024 διαμορφώθηκαν στα 2,93 δισεκατομμύρια δολάρια και ήταν μειωμένα συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2023 (2,09 δισ. δολάρια).

Κατόπιν των εξελίξεων αυτών, η διοίκηση του ομίλου ανακοίνωσε ότι πλέον αναμένει «χαμηλή μονοψήφια» ανάπτυξη τζίρου για το σύνολο του 2024, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για ανάπτυξη 4%, διατηρώντας πάντως αμετάβλητη την πρόβλεψή της για την αύξηση των κερδών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter