Την τρίτη µεγαλύτερη άνοδο εξαγωγών από την Ελλάδα προς τα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα εµφάνισαν τα παρασκευάσµατα δηµητριακών, αλευριού, αµύλου ή γάλακτος και τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής στο πρώτο τρίµηνο του 2021, σύµφωνα µε το Ελληνικό Κέντρο Εµπορίου στο Ντουµπάι.

Τα συγκεκριµένα προϊόντα αποτελούν τη µόνη εξαγωγική κατηγορία τροφίµων που παρουσίασε αύξηση στους πρώτους τρεις µήνες του 2022, έχοντας όµως το εντυπωσιακό ποσοστό αύξησης του 88%. Συγκεκριµένα, εξήχθησαν προϊόντα συνολικής αξίας 1.412.239 ευρώ έναντι 750.269 ευρώ το πρώτο τρίµηνο του 2021.

Αξίζει να σηµειωθεί ότι οι συνολικές εξαγωγές της Ελλάδας προς τα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα παρουσίασαν αύξηση κατά 27% το πρώτο τρίµηνο του 2022 συγκριτικά µε το περσινό πρώτο τρίµηνο, µε τη µεγαλύτερη αύξηση να καταγράφουν τα παιχνίδια και τα εξαρτήµατα παιχνιδιών (+279%) και να ακολουθούν τα είδη βασικών µετάλλων (+210%).

Τα είδη αλεύρου, δηµητριακών και γαλακτοκοµικών που αναφέρθηκαν παραπάνω καταλαµβάνουν µόλις το 1,7% των συνολικών εξαγωγών της Ελλάδας προς τα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα επί του παρόντος, αλλά έχουν εµφανίσει αύξηση αξίας πωλήσεων για έκτο συνεχόµενο τρίµηνο, κάτι που αποκαλύπτει τις προοπτικές του κλάδου για εξαγωγές προς την ασιατική χώρα. Η συνολική αύξηση των ελληνικών εξαγωγών προς τα Ηνωµένα Αραβικά Εµιράτα έφτασε το πρώτο τρίµηνο του 2022 το 27% (85 εκατ. ευρώ, έναντι 67,16 εκατ. ευρώ τον Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2021).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter