Ο Σταύρος Καραγιλάνης, ιδιοκτήτης της Peace by Peas, μίλησε στο FOODReporter στο πλαίσιο της 11ης ΕΞΠΟΤΡΟΦ, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας από την 1η έως τις 3 Φεβρουαρίου 2025.

Σταύρος Καραγιλάνης, ιδιοκτήτης, Peace by Peas

Η Peace by Peas στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό της διατροφικής εμπειρίας, προσφέροντας μια γευστική και οικονομική plant-based λύση: το Tempeh (Τέμπε).

Πρόκειται για ένα φρέσκο, υψηλής ποιότητας και έτοιμο προς μαγείρεμα (ready – to – eat) προϊόν, ιδανικό για τον σύγχρονο Έλληνα καταναλωτή.

Το Tempeh, αποτέλεσμα ζύμωσης οσπρίων με ακρίβεια, αποτελεί μια εξαιρετική βάση για θρεπτικά γεύματα, διατηρώντας υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Με μορφή συμπαγούς μπάρας, μπορεί να κοπεί και να μαγειρευτεί σε μόλις 10 λεπτά, προσφέροντας πολλές επιλογές μαγειρέματος.

Η εταιρεία, με έδρα τον Αμάρυνθο της Εύβοιας, διαθέτει ήδη στην αγορά δύο κωδικούς: Tempeh σόγιας και Tempeh ρεβιθιού. Το προϊόν της Peace by Peas ενσωματώνει σύγχρονες διατροφικές τάσεις, παραμένοντας πιστό στην clean-label φιλοσοφία.

Λανσάρει νέο κωδικό για Ho.Re.Ca.
Σύμφωνα με τον Σταύρο Καραγιλάνη, μέσα στο 2025, η Peace by Peas αναμένεται να παρουσιάσει έναν νέο κωδικό αποκλειστικά για τον κλάδο Ho.Re.Ca., όπου ήδη έχει παρουσία, όπως και στη μικρή λιανική, τα delicatessen και τα καταστήματα φυτικών προϊόντων.
Αναφορικά με το οργανωμένο λιανεμπόριο, το Tempeh της Peace by Peas διατίθεται ήδη στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, ενώ υπάρχει ενδιαφέρον και από άλλες αλυσίδες, αλλά και καταναλωτές που θα ήθελαν να το δουν στο ράφι του οργανωμένου λιανεμπορίου. Ωστόσο, η ευρεία τοποθέτηση στα ράφια των σούπερ μάρκετ αποτελεί πρόκληση για έναν μικρό παραγωγό, σύμφωνα με τον κ. Καραγιλάνη.

Ανάπτυξη και επενδυτικές προοπτικές
Με περίπου 2,5 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η Peace by Peas επιδιώκει την αύξηση του τζίρου της και την εδραίωση του προϊόντος της στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό.

«Το Tempeh είναι ακόμα νέο και σχετικά άγνωστο προϊόν για τον Έλληνα καταναλωτή, αλλά διαθέτει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης», δήλωσε ο Σταύρος Καραγιλάνης.

Μετά το 2025, η Peace by Peas σχεδιάζει να αναζητήσει επενδύσεις για την αύξηση της παραγωγικής της ικανότητας, ώστε να ανταποκριθεί πιο εύκολα στη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για plant-based και λειτουργικά προϊόντα στην ελληνική αγορά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter