Η αμερικανική αλυσίδα online αγορών Peapod, της Ahold US, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, αποφάσισε να τους δώσει τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους σχεδόν από όπου επιθυμούν.

Σε αυτό το πλαίσιο, υπέγραψε συμφωνία με τον Οργανισμό Μετρό της Ουάσινγκτον, για μια πιλοτική πρωτοβουλία εξάμηνης διάρκειας, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες που κάνουν την παραγγελία τους online να παραλάβουν τα προϊόντα στην έξοδο τριών σταθμών μετρό της πόλης. Εάν η πρωτοβουλία αποδειχθεί επιτυχής, οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει την επέκτασή της στο σύνολο των 91 σταθμών μετρό της πόλης. Παρόμοια σχήματα έχουν δοκιμαστεί και στη Μ. Βρετανία, από την Asda, την Tesco και άλλες αλυσίδες λιανεμπορίου, χωρίς όμως ιδιαίτερη επιτυχία, σε επίπεδο ανταπόκρισης των καταναλωτών, αλλά και κόστους. Στην περίπτωση των ΗΠΑ, οι αναλυτές εκτιμούν πως η πρωτοβουλία έχει νόημα, ιδιαίτερα ως μέρος της στρατηγικής ενίσχυσης της εικόνας ενός brand, όπως της Peapod.