Αξιοποιώντας το δίκτυο ταξί των Uber και Lyft, η WalMart ξεκινά ένα πιλοτικό πρόγραμμα παράδοσης προϊόντων στους πελάτες της. Βάσει του προγράμματος που επρόκειτο, βάσει του σχεδιασμού της αλυσίδας, να τεθεί σε εφαρμογή αργά τον Ιούνιο, οι πελάτες μπορούν να παραγγέλνουν τα προϊόντα που επιθυμούν online και η αλυσίδα θα επιλέγει έναν από τους δύο συνεργάτες της για να εκτελέσει την παράδοση στο σπίτι του πελάτη. Η υπηρεσία αυτή θα κοστίζει μεταξύ 6 και 9 ευρώ.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Global E-commerce COO, Michael Bender, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της απόφασης της αλυσίδας να δοκιμάζει νέες πρακτικές και να αφήνει τους πελάτες της να την καθοδηγούν στην τελική απόφαση. Η Wal-Mart είναι αποφασισμένη να απαντήσει δυναμικά στην εκρηκτική ανάπτυξη της Amazon.

Τα τελευταία δύο χρόνια επένδυσε περίπου 1,8 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη των online πωλήσεων με κύριο στόχο αρχικά την επέκταση των click & collect σημείων. Τώρα, προσθέτει μια σειρά υπηρεσιών που αφορούν στη γρήγορη παράδοση προϊόντων στο σπίτι, μπαίνοντας έτσι σε ευθύ ανταγωνισμό με την Amazon.