Τα 185 εκατομμύρια ευρώ έφτασε το 2021 ο τζίρος της βιομηχανίας «Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ», καταγράφοντας αύξηση όχι μόνο συγκριτικά με το 2020, αλλά και σε σχέση με τις προ πανδημίας επιδόσεις της, ενώ ανοδικά κινήθηκε και η κερδοφορία της, με τη διοίκηση της εταιρείας να αποδίδει την θετική πορεία της περσινής χρονιάς στις στοχευμένες προωθητικές ενέργειες, στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και στη βελτίωση του μεριδίου της αγοράς.

Ειδικότερα, το 2021 η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις ύψοους 185 εκατ. ευρώ, έναντι 178,9 εκατ. ευρώ το 2020 και 173,8 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 15,8 εκατ. ευρώ, έναντι 14,9 εκατ. ευρώ το 2020 και 14,1 εκατ. ευρώ το 2019.

Όπως αναφέρει η «Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ», το 2021 ξεκίνησε με μία αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το 2020, καθώς δεν υπήρχε η μεγάλη αποθεματοποίηση από τα νοικοκυριά που είχε παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown το 2020. Επιπροσθέτως η ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης ήταν μεν σημαντική το 2021, ωστόσο καθυστέρησε να ξεκινήσει, πιέζοντας τη συνολική ζήτηση περαιτέρω, ιδιαίτερα τους πρώτους μήνες του έτους.

Παρ’όλα αυτά, η έταιρεία επισημαίνει ότι το 2021:

  • Στα Caprice επιτεύχθηκε η υψηλότερη επίδοση της μάρκας διαχρονικά, με την προσθήκη του νέου κωδικού με 30% μειωμένη ζάχαρη
  • Επεκτατική πορεία σημείωσαν τα choco coated μπισκότα, τα Μπισκότα Βρώμης, τα Cream Crackers και οι νέοι κωδικοί μπισκότων «Χωρίς προσθήκη ζάχαρης / Με μειωμένη ζάχαρη»
  • Τα Digestive Bars συνεχίζουν να κερδίζουν μερίδιο αγοράς, παρά το έντονο ανταγωνιστικό τους περιβάλλον
  • Στην κατηγορία του ψωμιού υπήρχε ενίσχυση στην κατηγορία προϊόντων «Χωρίς Γλουτένη» και συνέχισε η αναπτυξιακή πορεία του Ψωμιού Γερμανικού Τύπου
  • Στα αρτοσκευάσματα καταγράφηκε σημαντική ανάπτυξη στην Χωριάτικη Φρυγανιά, καθώς και στα Κριτσίνια και Krispies, λόγω της προσθήκης δύο νέων κωδικών με χαρούπι.

Εξαγωγική παρουσία σε 61 χώρες
Παράλληλα, στις εξαγωγές, παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, συνεχίστηκε η εφαρμογή των περισσότερων πτυχών της μακροχρόνιας εταιρικής στρατηγικής της «Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ», με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει πλέον παρουσία σε 61 χώρες με σημαντικά αυξημένη δραστηριότητα.

Όσον αφορά στην τρέχουσα χρήση, Παρά το ασταθές αυτό περιβάλλον με το οποίο βρίσκεται αντιμέτωπη, η εταιρεία εκτιμά ότι για την τρέχουσα χρήση θα διατηρήσει ικανοποιητική δραστηριότητα και επικεντρώνει την προσοχή της στην ανάπτυξη των μεριδίων της τόσο στη εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter